معرفی خودروی الکتریکی IM LS6

بروزرسانی در: دوشنبه 5 تیر 02 ساعت 15:10
معرفی خودروی الکتریکی IM LS6

برند IM Motors حاصل سرمایه‌گذاری مشترک سایک، های تک، علی‌بابا و ژان‌جیانگ به تازگی از یک شاسی‌بلند برقی به نام LS6 رونمایی کرده است. این خودرو قرار است در سه‌ماهه سوم سال جاری به بازار معرفی شود.

خودروی الکتریکی IM LS6 با دو پیشرانه متفاوت در دسترس خریداران قرار می‌گیرد، ولی هر دو شامل دو موتور می‌شوند و به سیستم رانندگی چهارچرخ مجهز هستند. موتورهای جلو و عقب در پیشرانه اول به ترتیب می‌توانند ۲۳۱ و ۴۱۳ اسب بخار قدرت تولید کنند. حداکثر قدرت موتورهای جلو و عقب در پیشرانه دوم به ترتیب به ۲۷۱ و ۵۱۵ اسب بخار می‌رسد. بدین ترتیب، IM LS6 مجهز به پیشرانه دوم با مجموع خروجی ۷۸۶ اسب بخار، خودروی قوی‌تری نسبت به تسلا مدل Y با قدرت ۴۸۵ اسب بخار به حساب می‌آید.

شاسی‌بلند جدید IM از پک باتری لیتیومی سه‌تایی CATL استفاده می‌کند و به سیستم شارژ سریع ۸۰۰ ولتی مجهز است.

اس‌ال۶ در قالب یک شاسی‌بلند کوپه، دارای ۴۹۰۴ میلی‌متر طول، ۱۹۸۸ میلی‌متر عرض و ۱۶۶۹ میلی‌متر ارتفاع بوده و فاصله بین دو محور آن به ۲۹۵۰ میلی‌متر می‌رسد و جثه بزرگ‌تری نسبت به رقیب چینی خود، یعنی نیو ES6 دارد. این خودرو ظاهر بسیار جذابی داشته و امتداد سقف شیب‌دار آن به یک طراحی دم اردکی در بالای چراغ‌های عقب سرتاسری منتهی می‌شود. از دیگر جزئیات ظاهری می‌توان به دستگیره‌های درب مخفی و وجود دوربین روی ستون B برای افزایش پوشش نقاط کور اشاره کرد.

رینگ‌ها دارای طرح‌های مختلف گلبرگی با رنگ‌بندی متنوع کالیپر هستند. همچنین سنسورهای لیدار به صورت آپشنال در بالای شیشه جلوی ماشین نصب می‌شوند.

خودروی IM SL6 دارای غربیلک فرمان مستطیلی شکل بوده و یک نمایشگر بزرگ یکپارچه سراسر داشبورد جلو را به خود اختصاص داده است. کنسول مرکزی شامل پد شارژ بی‌سیم و دو جالیوانی می‌شود. اس‌ال۶ از فناوری هوشمند فول استک ۳ سایک استفاده می‌کند که به موجب آن، تعداد دکمه‌های کنترلی به نصف رسیده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar