رونمایی رسمی از هیوندای i10 مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

بروزرسانی در: سه شنبه 12 شهریور 98 ساعت 21:00
رونمایی رسمی از هیوندای i10 مدل 2020 + تصاویر

اخیراً گزارشی نگران کننده از اتو نیوز منتشر شده که اشاره می‌کند خودروهای کوچک در بازار اروپا به دلیل استانداردهای آلایندگی سخت گیرانه بسیار روزهای سختی را سپری می‌کنند و احتمال این که شرکت‌ها بخواهند بی خیال این خودروهای کوچک زیبا شوند بسیار افزایش یافته است. پاس کردن استانداردهای آلایندگی که روز به روز سخت‌تر هم می‌شوند این روزها بسیار سخت‌تر شده، از این رو، طراحی یک بیزینس کیس قوی برای یک خودروی شهری کار فوق العاده سختی می‌باشد.

با همه این اوصاف، هیوندای قصد ندارد به این زودی‌ها بی خیال خودروهای سگمنت A شود و در همین راستا، آن‌ها امروز از نسل سوم خودروی i10 که در واقع مدل خواهر کیا پیکانتو می‌باشد رونمایی کرده‌اند. در ارتباط با طراحی هیوندای i10 جدید به عنوان کوچک‌ترین خودروی هیوندای هم خبر خوب داریم هم خبر بد، در حالی که طراحی این خودرو به اندازه اسکچ هایی که اخیراً منتشر شده بود جذاب نیست، ولی بدون شک در مقایسه با مدل فعلی بسیار بهتر شده است.

هیوندای i10 جدید از نظر ابعاد گرچه تغییری نداشته، ولی ظاهر بالغ‌تر و جذاب‌تری دارد. در شرایطی که طول بدنه و طول بین دو محور تغییری نکرده، ولی ارتفاع و عرض آن ۲۰ میلی متر بیشتر شده است. در کل، این هاچ بک ۵ در ظاهر اسپرت تری در مقایسه با مدلی که جانشینش می‌شود داشته و بدون شک با رونمایی مدل ان لاین جذاب‌تر هم خواهد شد.

تغییرات داخل کابین در نسل جدید هیوندای i10 در مقایسه با مدل فعلی بسیار قابل توجه بوده و نشان می‌دهد که هیوندای در مسیر درستی حرکت می‌کند. روی داشبورد یک صفحه نمایش هشت اینچ سیستم اطلاعات سرگرمی بسیار به چشم می زند. این سیستم از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، یک اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند نیز موجود است که به راننده اجازه می‌دهد برخی از قابلیت‌های خودرو مانند تنظیمات تهویه مطبوع را کنترل کند.

از نظر ایمنی، هیوندای i10 مدل ۲۰۲۰ به مواردی مانند ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص خودرو و عابر پیاده، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم تشخیص خستگی راننده و سیستم تشخیص محدودیت سرعت مجهز است.

قدرت خودرو از یک موتور سه سیلندر ۱ لیتری بنزینی با ۶۷ اسب بخار قدرت و ۹۶ نیوتن متر گشتاور تأمین می‌شود. در مدل پایه این خودرو به یک گیربکس ۵ دنده دستی مجهز است، ولی آپشن گیربکس اتومات ۵ دنده نیز را می‌توان برای آن سفارش داد. بعدها شرکت قصد رونمایی از یک مدل سه سیلندر با سوخت گاز مایع را نیز دارد.

نسل جدید هیوندای i10 معرفی جهانی خود را امسال در نمایشگاه خودروی فرانکفورت جشن خواهد گرفت و فروشان در اروپا از نیمه اول سال آتی میلادی قرار است شروع شود.

carscoops

منبع: Z4Car

 

ارزش گمرکی هیوندای آزرا ۲۰۱۹ اعلام شد / مرداد ۹۸

هیوندای نکسو اولین خودروی هیدروژنی تست شده توسط IIHS

رونمایی از نسخه‌های ویژه دو خودروی بی ام و i3 و i8 + تصاویر

رونمایی از هیوندای سوناتا هیبریدی مدل ۲۰۲۰ با سقف خورشیدی

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "رونمایی رسمی از هیوندای i10 مدل ۲۰۲۰ + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمد امین
مهمان

بد نیست