معرفی فیس لیفت هیوندای پالیسید ۲۰۲۳

یکشنبه 4 اردیبهشت 01 ساعت 16:22
معرفی فیس لیفت هیوندای پالیسید 2023

هیوندای پالیسِید (Palisade) که به‌عنوان جایگزین گرند سانتافه (Grand Santa Fe) در بازار امریکا عرضه می‌شود، برای مدل ۲۰۲۳ زیر تیغ فیس‌لیفت رفته و به‌طور مختصر و مفید می‌توان گفت زبان طراحی معرفی شده در نسل کنونی توسان (Tucson) را به چهره گرفته است.

جلوپنجره آبشاری بخش زیادی از دماغه را به خود اختصاص داده و روزتاب باریک LED از دو گوشه بالایی آن مماس با کاپوت امتداد می‌یابد. برخلاف توسان، خودِ جلوپنجره نورپردازی ندارد و فقط پروژکتورهای اصلی در دو طرف آن جای گرفته‌اند.

بخش عقب تغییر زیادی نکرده و فقط شبتاب سرتاسری قرمزرنگ با چراغ‌های دنده عقب کوچک داخل آن و سراگزوزهای چهار گوش قابل توجه هستند. رینگ‌ها نیز با نمونه ۲۰ اینچی چند پره جدید جایگزین شده‌اند.

هیوندای برای کابین پالیسِید ۲۰۲۳ از غربیلک فرمان تازه، کنترل‌های متفاوت سیستم صوتی و تهویه مطبوع، بازطراحی نشانگرهای پشت فرمان، آینه وسط تمام دیجیتال سفارشی، صندلی جدید Ergo-motion برای راننده، سردکن ردیف دوم و گرم‌کن ردیف سوم صندلی‌ها، آخرین نسخه از Bluelink، خروجی‌های USB-C ارتقا یافته، شارژر بی‌سیم ۱۵ واتی و کیسه هوای جانبی استاندارد ردیف دوم استفاده کرده و فناوری‌های سفارشی مثل هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل هوشمند مبتنی بر داده‌های رهیاب، همیار رانندگی در بزرگراه و پارک از راه دور به کمک راننده و سرنشینان می‌آیند.

نیروبخش آن نیز همان بلوک ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر V شکل ۲۹۱ اسب‌بخاری خواهد بود که با جعبه‌دنده ۸ سرعته خودکار همکاری و چرخ‌های جلو (استاندارد) یا هر چهار چرخ (سفارشی) را تغذیه می‌کند.

قیمت و شرایط فروش فیس‌لیفت ۲۰۲۳ پَلیسِید هنوز اعلام نشده، اما طبق اطلاعات رسمی تابستان امسال به نمایندگی‌های هیوندای در ایالات متحده می‌رسد.

عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar