رونمایی سوبارو فارستر ۲۰۲۵

شنبه 18 فروردین 03 ساعت 15:15
رونمایی سوبارو فارستر 2025

سوبارو فارستر ۲۰۲۵ با قیمت پایه ۳۱ هزار دلار معرفی شد. قیمت فول ترین نسخه این خودرو که تورینگ نام دارد به حدود ۴۱ هزار دلار می‌رسد.

شاسی‌بلند محبوب سوبارو فارستر برای مدل ۲۰۲۵ خود تغییراتی داشته است. اگرچه خبری از نسل جدید نیست اما در فارستر ۲۰۲۵ می‌توانیم به‌روزرسانی ظاهری، پیشرانه ۴ سیلندر تخت ارتقا یافته و تکنولوژی‌های کمک‌راننده بیشتر را ببینیم؛ و برای اولین بار قیمت پایه این خودرو از مرز ۳۰ هزار دلار عبور کرده است. ژاپنی‌ها تائید کرده‌اند برای فارستر ۲۰۲۵ باید حداقل ۳۱ هزار دلار پرداخت کرد. در جدول پیش رو می‌توانیم قیمت کل مدل‌های سوبارو فارستر ۲۰۲۵ و میزان افزایش نسبت به سال قبل را مشاهده کنیم:

نام خودرو قیمت مدل ۲۰۲۵ (شامل ۱۳۹۵ دلار هزینه تحویل) قیمت مدل ۲۰۲۴ (شامل ۱۳۴۵ دلار هزینه تحویل) میزان افزایش
فارستر $۳۱,۰۹۰ $۲۸,۴۴۰ $۲,۶۵۰
فارستر پریمیوم $۳۳,۳۹۰ $۳۱,۶۴۰ $۱,۷۵۰
فارستر اسپرت $۳۵,۸۹۰ $۳۳,۲۱۰ $۲,۶۸۰
فارستر لیمیتد $۳۷,۳۹۰ $۳۵,۳۲۰ $۲,۰۷۰
فارستر تورینگ $۴۱,۳۹۰ $۳۸,۷۴۰ $۲,۶۵۰

این خودروساز ژاپنی همچنین تائید کرده نسل پیشین فارستر وایلدرنس همچنان در کنار مدل جدید ۲۰۲۵ تولید خواهد شد هرچند سوبارو مشخص نکرده این مدل تا چه زمانی در دسترس خواهد بود. تمامی مدل‌های فارستر ۲۰۲۵ به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تخت با ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۱ نیوتون متر گشتاور مجهز هستند. این پیشرانه با گیربکس CVT و سیستم چهار چرخ محرک استاندارد همکاری می‌کند.

ژاپنی‌ها همچنین به بهبودهای پلتفرم خودرو اشاره کرده‌اند که باعث ارتقای سواری و هندلینگ فارستر شده و درعین‌حال میزان صدای ورودی به کابین را کاهش می‌دهد. قرار است در آینده نزدیک نسخه هیبریدی سوبارو فارستر ۲۰۲۵ نیز ارائه شود هرچند جزئیات رسمی آن در دست نیست. سوبارو می‌گوید شاسی‌بلند تازه‌نفس خود را از اواخر بهاری سال جاری میلادی راهی نمایندگی‌ها خواهد کرد. نکته قابل‌توجه اینکه فارستر در ماه مارس ۲۰۲۴ بهترین عملکرد تاریخ خود در آمریکا را ثبت کرده و به فروش ۲۱۰۴۵ دستگاهی رسیده است. این میزان فروش برای مدل ۲۰۲۴ بوده و به احتمال زیاد نسخه جدید فارستر ۲۰۲۵ تقاضای بالاتری را تجربه خواهد کرد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar