رونمایی پورشه ویژن ۳۵۷ اسپیدستر

شنبه 24 تیر 02 ساعت 14:30
رونمایی پورشه ویژن 357 اسپیدستر

پورشه با حضور در فستیوال سرعت گوودوود ۲۰۲۳ از کانسپت ویژن ۳۵۷ اسپیدستر رونمایی کرد. این خودرو برای گرامیداشت هفتاد و پنجمین سالگرد تولید اولین محصول پورشه یعنی ۳۵۶ شماره ۱ رودستر تولید شده است.

ژرمن‌ها هدف از تولید کانسپت خود را ارائه‌ ایده‌ای مدرن از محصول نمادین و روباز خود دانسته‌اند. ویژن ۳۵۷ اسپیدستر نیز همانند ویژن ۳۵۷ کانسپت چند ماه قبل بدون سقف است. اگرچه مدل کوپه ۳۵۷ کانسپت بر پایه ۷۱۸ کیمن GT4 RS تولید شده بود اما مدل اسپیدستر از ۷۱۸ GT4 e پرفورمنس به عنوان زیرساخت خود استفاده کرده و به پیشرانه‌های برقی و تکنولوژی باتری کانسپت میشن R مجهز است. در یک سمت این خودرو پوشش روی کابین دیده می‌شود که لوگوی ۷۵ را با ادای احترام به مدل اصلی ۳۵۶ به نمایش می‌گذارد.

ویژن ۳۵۷ اسپیدستر از رینگ‌های ۲۰ اینچی منیزیمی با کاپ‌های فیبر کربنی استفاده می‌کند و بجای آینه‌های جانبی در آن شاهد نصب دوربین‌های روی گلگیر هستیم. همچنین حفره‌هایی در بدنه برای چراغ‌های جلو و عقب دیده می‌شود و چراغ سوم ترمز نیز تقریباً با ورودی‌های هوای عمودی عقب ترکیب شده است. پورشه طرح دو رنگ خاکستری تیره و روشن را برای بدنه و سایر بخش‌ها در نظر گرفته و البته از تریم آبی رنگ نیز سود برده است.

با ورود به کابین شاهد نصب صندلی در ارتفاع پایین خواهید بود. این صندلی از پوسته پلاستیکی تقویت شده با فیبر کربن سود می‌برد و از کمربند ایمنی با شش نقطه اتصال برخوردار است. کابین مینیمالیستی پورشه ویژن ۳۵۷ اسپیدستر همچنین داشبورد فیبر کربنی خود با پشت آمپرهای شفاف را به نمایش می‌گذارد و بجای دستگیره‌های درب عادی از نوارهای پارچه‌ای برای کاهش وزن استفاده شده است. تریم آبی رنگ بدنه در کابین نیز بکار رفته و حس و حال خوبی به کابین می‌دهد. ویژن ۳۵۷ اسپیدستر پس از حضور در گوودوود راهی رویداد خودرویی لاگونا سکا آمریکا خواهد شد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar