زشت‌ ترین کمپر دنیا Freedom Kingdom Vala

شنبه 28 بهمن 02 ساعت 08:11
زشت‌ ترین کمپر دنیا Freedom Kingdom Vala

شرکت چینی BAW (Beijing Automobile Works Co) اخیرا از یک کمپر جدید رونمایی کرده است که به جرات می‌توان آن را زشت‌ترین کمپر دنیا نامید. خودروساز چینی این کمپر را Freedom Kingdom Vala می‌نامد. این خودرو در اصل بر پایه مینی‌ون BAW Ace M7 توسعه یافته است که از سال ۲۰۲۲ به عنوان یک مینی‌ون ارزان‌قیمت با موتورهای درون‌سوز و الکتریکی در چین عرضه شده است.

ظاهر عجیب و غریب مینی‌ون چینی، باعث شده است تا حتی رسانه‌های این کشور نیز به آن لقب پوزه خوک بدهند. البته چینی‌ها اعتقاد دارند که ظاهر این خودرو شبیه به مینی‌ون‌های آمریکایی و اروپایی در دهه ۱۹۷۰ است، با این حال مشخص نیست چرا یک مشتری باید در سال ۲۰۲۴ کمپر برقی با چهره دهه ۱۹۷۰ بخواهد!

زشت‌ ترین کمپر دنیا Freedom Kingdom Vala

کمپر BAW دارای دو صندلی نشیمن در ردیف جلو است که روی ریل نصب شده‌اند و به سرنشینان امکان جابجایی را می‌دهند. روی سقف خودرو نیز یک چادر سقفی برای خواب در فضای باز وجود دارد. از آن‌جایی که با یک کمپر روبرو هستیم، میزهای بسیاری برای قرار دادن اشیا یا نشستن پشت آن در این خودرو وجود دارد.

زشت‌ ترین کمپر دنیا Freedom Kingdom Vala

فاصله بین دو محور این کمپر بدقیافه ۳۲۰۰ میلی‌متر و طول کلی آن ۵۲۴۰ میلی‌متر است، هرچند بخش زیادی از این ابعاد را پوزه بلند خودرو در اختیار دارد. عرض این خودرو نیز ۱۹۰۰ میلی متر و ارتفاع آن ۲۰۷۵ میلی متر است. قدرت این کمپر زشت توسط پیشرانه الکتریکی ۹۰ کیلوواتی تامین می‌شود که روی محور عقب خودرو قرار دارد. پکیج باتری‌های این کمپر نیز مشابه مینی‌ون BAW Ace M7 ظرفیتی معادل ۵۰.۳ کیلووات ساعت دارد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar