معرفی شاسی بلند زرهی رضوانی وِنجِنس

بروزرسانی در: جمعه 22 مهر 01 ساعت 12:15
معرفی شاسی بلند زرهی رضوانی وِنجِنس
خودروی «وِنجِنس» شرکت رضوانی که اوایل این ماه میلادی رونمایی شد، زیبایی‌ شناسی زاویه‌دار یک کادیلاک اسکالید را در خود پنهان کرده است.

با این حال، رضوانی بیش از افزودن یک بدنه جدید به SUV لوکس را انجام داده و میزان این تغییرات در پیکربندی وسیله نقلیه به خوبی مشخص است.

این SUV دارای قیمت اولیه ۲۴۹ هزار دلار است، اما لیست گسترده گزینه‌های عجیب و غریب آن می‌تواند قیمت را به بیش از ۶۳۰ هزار دلار هم برساند!

شاسی بلند زرهی رضوانی وِنجِنس

سه گزینه گران قیمت عبارتند از Executive Seating، Military Package و موتور ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژ. این موتور از کادیلاک اسکالید V می‌آید و ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

معرفی شاسی بلند زرهی رضوانی وِنجِنس

موتور ارتقا یافته ۱۲۵۰۰۰ دلار است و اگزوز اسپورت اختیاری ۴۵۰۰ دلار دیگر است. یک موتور ۳.۰ لیتری Duramax دیزل و یک ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی نیز وجود دارد.

گزینه Executive Seating صندلی‌های خوابیده را با ماساژ، گرما و تهویه اضافه می‌کند. مشتریان می‌توانند یک شب پر ستاره یا یک چراغ بالای سر را انتخاب کنند، اما موارد دیگر عبارتند از تلویزیون با صفحه بزرگ، Apple TV و iPad؛ البته اگر مشتری بخواهد ۱۲۵۰۰۰ دلار دیگر به برچسب قیمت اضافه کند!

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar