معرفی شورولت بلیزر الکتریکی ۲۰۲۴

چهارشنبه 3 آبان 02 ساعت 12:57
معرفی شورولت بلیزر الکتریکی 2024

شورولت اطلاعات جدید مربوط به بلیزر الکتریکی ۲ال تی و آر اس را منتشر کرد. تریم های مورد اشاره از این شاسی بلند جذاب آمریکایی در نسخه تمام چرخ محرک برابر با ۲۸۸ اسب بخار خروجی و ۴۵۱ نیوتن متر گشتاور دارند.

پیش از این نیز به شرایط پیشرانه شورولت بلیزر الکتریکی تریم اس اس پرفورمنس اشاره شده بود که ۵۵۷ اسب بخار خروجی و ۸۷۹ نیوتن متر گشتاور دارد. تریم پی پی وی نیز که در اختیار نیروی پلیس آمریکا قرار می گیرد، برابر با ۴۹۸ اسب بخار خروجی و ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. هر دو تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک هستند.

بدین ترتیب اطلاعات پیشرانه اکثر تریم های بلیزر الکتریکی ۲۰۲۴ مشخص شده به جز نسخه محور جلو تریم ۲ال تی و نسخه محور عقب تریم آر اس که هنوز اشاره ای به آن ها نشده است.

تریم پایه ۲ال تی مجهز به سامانه تمام چرخ محرک از ۵۷ هزار دلار قیمت می خورد و برد حرکتی آن ۴۴۹ کیلومتر است. برد حرکتی نسخه موتور جلو تریم ۲ ال تی نیز حدود ۴۷۲ کیلومتر است اما قیمت آن مشخص نشده است.

شورولت بلیزر الکتریکی تریم آر اس تمام چرخ محرک از ۶۰۲۰۰ دلار قیمت می خورد. برد حرکتی این مدل ۴۴۹ کیلومتر است. جالب آنکه قیمت نسخه تک موتور(محور عقب) این تریم بالاتر است و از ۶۲ هزار دلار آغاز می شود که علت هم مربوط به برد حرکتی بیشتر آن است که طبیعتا باتری قدرتمندتری دارد. برد حرکتی این تریم ۵۱۵ کیلومتر محاسبه شده است.

اطلاعات بیشتر درباره این بلیزرها به زودی ارائه خواهد شد.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar