معرفی بی ام و اسکای تاپ

بروزرسانی در: شنبه 5 خرداد 03 ساعت 09:21
معرفی بی ام و اسکای تاپ

طرح مفهومی از بی ام و اسکای تاپ برخی تصاویر و جزئیات این خودروی جدید را نشان می‌دهد.

انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی از کانسپت جدید بی ام و با نام اسکای تاپ، جزئیات آن را لو داده است. این کوپه تارگا مانند ظاهراً پیش‌نمایشی از جانشین سری ۸ به شمار می‌رود و همان فاصله بین محوری طویل و هویت خاص سری ۸ را حفظ کرده اما چندین ویژگی طراحی جدید را به نمایش گذاشته است. از جمله ویژگی‌های بی ام و اسکای تاپ می‌توان به خطوط بدنه هدفمند و واضح و چراغ‌های جلوی LED و نازک اشاره کرد.

در بخش جلو دماغه سنتی کوسه مانند بی ام و از نو تعریف شده و جلوپنجره کلیوی شکل مشهور این برند نیز ظاهری متفاوت‌تر دارد. بخش پایینی سپر هم چهره‌ای خشن‌تر را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد در طراحی بخش عقب خودرو از Z8 الهام گرفته شده و خطوط نرم‌تر و یک جفت چراغ ترمز LED نازک نیز در این بخش وجود دارند. یک جفت خروجی اگزوز گیرا نیز نشان می‌دهند باواریا همچنان به تولید خودروهای درون‌سوز متعهد است. یک جفت شبرنگ قرمز هم بیش از پیش ما را به یاد نمای عقب Z8 می‌اندازد.

احتمال دارد بی ام و اسکای تاپ کانسپت به محصولی لوکس‌تر از پرچم‌دار بی ام و اشاره کند چراکه از رینگ‌های متمایز با استایل آیرو دیسک استفاده می‌کند و کابینی پر از چرم اعلا دارد. کریستال‌های جذابی نیز در پشت‌سری‌ها و شیفتر دنده و همچنین کنترلر چرخشی iDrive بکار رفته‌اند تا فضای داخلی را سطح بالا نشان دهند. جزئیات جدید نشان می‌دهند کانسپت اسکای تاپ فاصله زیادی با خط تولید ندارد. از جمله این موارد می‌توان به درپوش قلاب بکسل در جلو و همچنین نصب دوربین دنده عقب اشاره کرد. به محض رونمایی رسمی کانسپت بی ام و اسکای تاپ، اخبار مربوط به آن در پدال منتشر خواهد شد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar