معرفی بی وای دی سانگ پرو DM-i فیس لیفت

بروزرسانی در: سه شنبه 15 اسفند 02 ساعت 11:35
معرفی بی وای دی سانگ پرو DM-i فیس لیفت

شرکت بی وای دی نسخه به‌روز سانگ پرو DM-i را با قیمت پایه ۱۵ هزار دلار معرفی کرد.

چینی‌ها اکثر محصولات خود را در هفته‌های اخیر به‌روز کرده‌اند و این بار نوبت به خودروی هیبریدی سانگ پرو DM-i رسیده است. این خودروساز مشهور اعلام کرد نسخه گلوری ادیشن سانگ پرو DM-i با کاهش قیمت ۲۷۸۰ دلاری در دسترس مشتریان خواهد بود. سری محصولات سانگ بی وای دی شامل خودروهای سانگ L، سانگ پرو DM-i و سانگ مکس DM-i است که در جایگاه خودروهای دایناستی شرکت قرار می‌گیرند. همچنین خودروهای سانگ پلاس DM-i و سانگ پلاس برقی هم جزو محصولات اوشن این برند هستند. باید دانست خودروی سانگ L به تازگی عرضه شده و مدل‌های سانگ پلاس و DM-i و سانگ پلاس برقی هم چند روز قبل در نسخه گلوری ادیشن معرفی شدند. البته فعلاً مدل سانگ مکس DM-i به‌روز نشده است.

خودروی فیس لیفت سانگ پرو DM-i همچنان در ۵ تیپ عرضه خواهد شد. قیمت این مدل‌ها از حدود ۱۵ هزار دلار شروع شده و در فول ترین نسخه به ۱۹۵۰۰ دلار خواهد رسید. قیمت مدل‌های قبل از فیس لیفت نیز بین ۱۸ هزار تا ۲۲ هزار دلار بوده‌اند. طول/عرض/ارتفاع خودروی موردبحث به ترتیب برابر با ۴۷۳۸/۱۸۶۰/۱۷۱۰ میلی‌متر است و فاصله بین محوری آن نیز به ۲۷۱۲ میلی‌متر می‌رسد. در واقع طول خودرو نسبت به قبل اندکی بیشتر شده است.

بی وای دی تغییری در قوای محرکه اعمال نکرده و باتری خودرو در حالت برقی شعاع حرکتی ۷۱ و ۱۱۰ کیلومتری را فراهم می‌سازد. چینی‌ها علاوه بر کاهش قیمت برخی مشوق‌های محدود را نیز برای افرادی که سانگ پرو DM-i را قبل از ۳۱ مارس خریداری کنند ارائه می‌کند. از جمله این موارد می‌توان به یارانه خرید ۳۵۰ دلاری اشاره کرد.

باید دانست محصولات سری سانگ بی وای دی فروش بالایی دارند و سال قبل به خانه ۶۴۰,۷۴۹ نفر راه یافته‌اند. در واقع این خودروها از کل فروش ۳,۰۲۴,۴۱۷ دستگاهی محصولات انرژی جدید بی وای دی سهم ۲۱ درصدی را به خود اختصاص داده‌اند. در نهایت باید گفت بی وای دی در ژانویه امسال ۲۰۱,۴۹۳ خودروی انرژی جدید را به فروش رسانده که ۵۹,۵۱۴ دستگاه از آن‌ها جزو خانواده سانگ بوده‌اند.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar