معرفی تویوتا آیگو X ؛ بلند قامت کوچک

یکشنبه 14 آذر 00 ساعت 15:55
معرفی تویوتا آیگو X ؛ بلند قامت کوچک

طول ۳۷۰۰ میلی‌متری و عرض ۱۷۴۰ میلی‌متری بدنه، شعاع گردش فوق‌العاده ۴.۷ متری را به ارمغان آورده و به لطف افزایش ۱۲۵ و ۹۰ میلی‌متری عرض و فاصله محوری، فضای پا و سروشانه سرنشینان جلو و عقب بیشتر از قبل خواهد بود. طراحی هوشمند پشت صندلی‌ها حجم صندوق را به ۲۳۱ لیتر رسانده است.

افزایش ۱۱ میلی‌متری فاصله کف خودرو از سطح زمین و نیز افزایش ۵۵ میلی‌متری ارتفاع صندلی راننده نیز خیال سرنشینان را از برخورد با موانع معمول شهری راحت‌تر می‌کند و طبق ادعای خودشان به راننده تسلط بیشتری برای توجه به عابران و دوچرخه‌سواران می‌بخشد؛ البته به شرطی که حس نشستن روی چهارپایه بلند نداشته باشد!

تویوتا امکاناتی همچون عایق‌بندی قوی کابین، سیستم صوتی JBL با امپلی‌فایر ۳۰۰ واتی، ۴ بلندگو و ساب‌ووفِر ۲۰۰ میلی‌متری داخل صندوق، سقف پارچه‌ای جمع‌ شونده سفارشی، قابلیت همگام‌سازی با تلفن همراه از طریق اپلیکیشن MyT، سامانه اطلاعات و سرگرمی + نمایشگر ۹ اینچی مرکزی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، نورپردازی مخفی و... را برای آیگو اکس عرضه می‌کند.

نیروبخش آن نیز قلب ۱ لیتری ۳ سیلندر ۱KR-FE خواهد بود که در یکصد ‌کیلومتر ترکیبی کمتر از ۵ لیتر بنزین می‌سوزاند و تابحال برنده چند جایزه مختلف شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar