معرفی جتور شانهای L9

پنج شنبه 30 شهریور 02 ساعت 14:28
معرفی جتور شانهای L9

به تازگی، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، تصاویری از شاسی‌بلند جدید جتور به نام شانهای L9 را منتشر کرده است.

به گفته این برند، شانهای، که به زبان چینی معنای دریای کوهستان را دارد‌، سری خودروهای هیبریدی جدید تحت برند جتور خواهد بود. انتظار می رود این خودروی جدید در سه ماهه آخر امسال به طور رسمی عرضه شود. جتور که تا امروز بیش تر تمرکزش بر خودروهای درون سوز بود، به نظر می رسد با داغ شدن تنور خودروهای برقی و هیبریدی، قصد ورود به این عرصه را دارد و شانهای L9 نیز یکی از همین تلاش هاست.

 

اندکی درباره جتور

برند جتور در سال ۲۰۱۸ توسط چری و با هدف جلب نظر قشر جوان تأسیس شد. این کمپانی به واسطه حضور فیدلیتی (جتور X70s) و جتور X70 پلاس با نام فیدلیتی پرستیژ، در ایران نیز شناخته شده است.

طراحی ظاهری خودرو

در بخش ظاهری، جتور شانهای L9 گویی فیس لیفتی از جتور X90 است یا به عبارت دیگر، نسخه پلاگین هیبرید جتور X90 را شاهد هستیم. در نمای جلو، چراغ های به هم پیوسته خطی را شاهد هستیم و جلوپنجره مستطیلی و بزرگ از لبه پایین این چراغ ها آویزان شده است. پکیج چراغ های اصلی نیز در دو طرف سپر کار شده اند و به طور کلی، در نمای جلوی خودرو، خطوطی به نسبت صاف و اتوکشیده را شاهد هستیم. نمای کناری شانهای L9 طرح به نسبت ساده ای دارد و طبق تصاویر منتشرشده، سه طرح رینگ برای آن قابل سفارش گذاری است. اما نمای عقب خودرو دقیقاً جایی است که شباهتش با X90 به بیش ترین حالت ممکن می رسد. چراغ ها دقیقاً مانند X90 به صورت به هم پیوسته با نوار کرومی هستند و سپر و قطعات دکوراتیو آن نیز با X90 یکسان هستند. گفتنی است هنوز تصاویر داخلی این خودرو منتشر نشده است.

ابعاد شانهای L9

جتور شانهای L9 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۸۶۲، ۱۹۲۵ و ۱۷۸۴ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۲۸۵۰ میلی متر اعلام شده است.

مشخصات فنیشانهای L9

شانهای L9 پلاگین هیبرید از یک موتور ۱.۵ لیتر توربو به همراه یک موتور برقی بهره می گیرد، که خروجی های ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۶۵ نیوتن متر گشتاور را برای این خودرو ثبت می کنند. انتقال قدرت در این خودرو به تمام چرخ ها و از طریق جعبه دنده ۳ سرعته DHT، که مخصوص خودرو های پلاگین هیبریدی است، انجام می شود.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar