معرفی سوبارو ایمپرزا ۲۰۲۲؛ سدانی مقرون به صرفه

شنبه 23 بهمن 00 ساعت 17:26
معرفی سوبارو ایمپرزا 2022؛ سدانی مقرون به صرفه

سوبارو ایمپرزا ۲۰۲۲ مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد، یک خودروی کامپکت (یک خودروی سایز متوسط کوچکتر) است. سوبارو کوچکترین وسیله نقلیه خود را در دو شکل سدان و هاچ بک با گیربکس دستی یا اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) ارائه می‌دهد.

موتور چهار تخته ایمپرزا بدون توجه به گیربکس، شتاب ضعیفی را ارائه می‌دهد، اما تعویض دنده دقیق نیست. این خودرو دارای یک فضای داخلی کاربردی به همراه یک سیستم اطلاعات سرگرمی بصری است که هم در نسخه سدان و هم در هاچ بک وجود دارد.

مدل‌های پایه دارای تعداد زیادی کمک راننده هستند که فقط با گیربکس CVT عرضه می شود. سوبارو کوچکترین تغییرات را در خط تولید ایمپرزا برای سال ۲۰۲۲ ایجاد می‌کند. این خودرو همراه با رنگ جدید مروارید آبی یاقوت کبود، تریم برتر لیمیتد فقط در سبک بدنه هاچ بک ارائه می‌شود.

مدل پریمیوم بهترین ترکیب از ویژگی‌ها و ارزش را ارائه می‌دهد؛ این خودرو به‌صورت استاندارد با شیفتر‌های پدال روی فرمان، گرمکن صندلی‌های جلو، مجموعه‌ای از کمک‌های راننده (کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ بین خطوط و غیره) و سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته شامل رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، یک پورت USB اضافی ارائه می‌شود.

ایمپرزا با موتور چهار سیلندر که ۱۵۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند، ارائه می شود، البته سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد است. گیربکس پنج سرعته دستی سدان اسپرت ایمپرزا نسبت به CVT هاچ بک اسپرت ضعیف‌تر عمل می‌کند.

ایمپرزا تعادل تقریباً کاملی بین سواری و هندلینگ برقرار می‌کند. فضای داخلی ایمپرزا ممکن است از نظر سبکی کوتاه باشد، اما از نظر طراحی در سطح بالایی قرار دارد. کنترل‌های ساده و سیستم کنترل آب و هوای بصری، کارکرد این خودرو را راحت کرده است؛ علاوه بر این، کابین از پلاستیک‌های نرم لمسی، تکیه گاه‌های نرم و تناسب و پرداخت چشمگیر بهره می‌برد.

هر ایمپرزا دارای ویژگی‌های کلیدی اطلاعات سرگرمی مانند سازگاری Apple CarPlay و Android Auto است. در حالی که مدل‌های پایه و پریمیوم دارای صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی هستند، تریم‌های Sport و Limited به یک واحد ۸.۰ اینچی مجهز شده اند. هر دو سیستم دارای ساختار منوی منطقی و گرافیک واضح هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar