معرفی شاسی‌‌‌ بلند بنز EQE

بروزرسانی در: جمعه 15 مهر 01 ساعت 11:11
معرفی شاسی‌‌‌ بلند بنز EQE

مرسدس‌ بنز از تصاویر شاسی‌‌‌بلند EQE رونمایی کرد و نمای داخلی آن را به نمایش گذاشت. این شرکت اعلام کرده است که در ماه اکتبر از این خودرو رونمایی خواهد کرد.

این خودروساز، شاسی‌بلند EQE را به عنوان نسخه چندمنظوره سدان EQE معرفی می‌کند. نمای بلندتر فضای کابین و صندوق و فضای پا و سر در این شاسی‌بلند بهبود پیدا خواهد کرد. تصاویر منتشرشده، نمای داخلی جذاب مرسدس را با رنگ‌‌‌‌های متضاد و ترکیبی از مواد در سراسر فضا نشان می‌دهد.

در نمای بیرونی، این مدل از جزئیات طراحی سایر مدل ‌‌‌‌‌‌ایEQ از جمله چراغ‌‌‌‌های جلو، جلوپنجره گسترده و موارد دیگر استفاده می‌شود.  جزئیات پیشرانه اما هنوز مشخص نیست. با این حال، سدان EQE ویژگی‌‌‌های خوبی از آنچه را که می‌‌‌توان انتظار داشت ارائه می‌دهد. شاسی‌‌‌‌بلند EQE حداقل یک نسخه AMG دریافت خواهد کرد که مرسدس می‌‌‌گوید دارای دو موتور الکتریکی قدرتمند و سیستم چهارچرخ متحرک خواهد بود.

معرفی شاسی‌‌‌ بلند بنز EQE

شاسی‌بلند AMG EQE دارای دیفرانسیل عقب و طراحی منحصربه‌فرد داخلی و خارجی است. سدانAMG EQE می‌‌‌تواند تا ۶۷۷ اسب بخار قدرت (۵۰۵ کیلووات) و ۷۳۸ پوند فوت (۱۰۰۱ نیوتن متر) گشتاور ارائه دهد. انتظار داریم مرسدس بنز شاسی‌بلند AMG EQE با قدرت کمتر مشابه سدان EQE AMG 43 ارائه دهد. شاسی‌بلندهای غیر‌AMG EQE با دیفرانسیل عقب یا چهارچرخ محرک و در پیکربندی‌‌‌‌‌‌های مختلف قدرت در دسترس خواهند بود. این خودرو چهارمین مدل این شرکت خواهد بود که از پلتفرم خودروهای الکتریکیEQE استفاده می‌کند. مرسدس به زمان عرضه EQE شاسی‌بلند اشاره نکرده است.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar