معرفی فورد برانکو اسپرت ۲۰۲۴

چهارشنبه 4 مرداد 02 ساعت 10:34
معرفی فورد برانکو اسپرت 2024

برانکو اسپرت ۲۰۲۴، تفاوت‌های جزئی با نسخه‌ی اصلی دارد؛ اما حس نوستالژیک و رترو را بیش از قبل منتقل می‌کند.

محصولات ویژه با رنگ‌های خاص مشابه خودروهای دهه‌ی ۷۰ میلادی، به تازگی مورد توجه فورد قرار گرفته‌اند.  حدود ۵۰ سال پیش از امروز، فورد برانکو همراه با وانت‌های سری F-100 و F-150 با طرحی ویژه روی بدنه تولید شدند که ترکیبی شبیه رنگین‌کمان داشت. این تریم به نام Free Wheeling مشهور شد و حالا برای برانکو اسپرت مدرن، مجددا ارائه می‌شود.

پنج رنگ با طیف‌های قرمز و زرد و نارنجی، تزئینات ویژه برای فورد برانکو اسپرت ۲۰۲۴ هستند. طرح مشابه، روی کاپوت جلو و صندلی‌ها نیز وجود خواهد داشت. برای چرخ‌ها، ترکیب رنگ قرمز قرمز وجود دارد و جلوپنجره، مختص برانکو اسپرت Free Wheeling خواهد بود.

دیگر نسخه‌ی ویژه برای برانکو اسپرت ۲۰۲۴، بدنه‌ی آبی تیره با جزئیات سیاه‌رنگ روی کاپوت و سقف دارد. تزئینات داخل کابین و رینگ‌های ۱۷ اینچ این مدل هم، مشکی خواهد بود. خریداران می‌توانند از طریق وب‌سایت فورد، فهرست بزرگی از امکانات فنی یا ظاهری برانکو اسپرت را انتخاب کنند و هزینه‌ی اضافه بر ۳۴ هزار دلار قیمت مدل پایه را بپردازند.

تنها پیشرانه‌ی ارائه شده برای فورد برانکو اسپرت ۲۰۲۴، اکوبوست ۱/۵ لیتری خواهد بود که همراه گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته تولید می‌شود. این نمونه به عنوان ضعیف‌ترین نسخه با موتور ۳ سیلندر توربوشارژ، ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۸ نیوتن‌متر گشتاور دارد. برانکو اسپرت ۲۰۲۴ در زمان ۸ تا ۸/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت با میانگین مصرف سوخت ۹ لیتر در صد کیلومتر دارد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar