معرفی چانگان Qiyuan Q05

بروزرسانی در: چهارشنبه 17 آبان 02 ساعت 09:46
معرفی چانگان Qiyuan Q05

چانگان با معرفی محصولات Qiyuan چالشی جدی را متوجه بازار خودروهای ارزان قیمت چین کرده است.

اما Qiyuan میزبان یک کراس اوور نیز می شود که با نام Qiyuan Q05 معرفی شده است. قیمت پایه این کراس اوور ۱۳۶۰۰ دلار خواهد بود.

نکته جالب در طراحی Qiyuan Q05 ، شباهت کامل آن به چانگان سی اس۵۵ پلاس است. تفاوت اصلی این دو مدل به نوع پیشرانه آن ها مربوط می شود که سی اس۵۵ پلاس بنزینی است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۵۳۹ میلیمتر در طول، ۱۸۶۵ میلیمتر در عرض و ۱۶۸۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۶۵۶ میلیمتر است.
چانگان Qiyuan Q05 به نسبت قیمت، کابین جذابی را به مشتری ارائه می دهد. از امکانات این بخش باید به نمایشگر ۱۰ اینچی دیجیتال اطلاعات کیلومتر و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کنیم.

در تریم پرچمدار Qiyuan Q05 امکاناتی مانند گرم کن صندلی های جلو، درب صندوق الکتریکی و کروز کنترل تطبیقی ارائه می شود.
در بخش پیشرانه از ساختار پلاگین هیبرید استفاده شده که ترکیبی از تپنده ۱.۵ لیتری و تک موتور الکتریکی است. توان موتور ۱۰۸ اسب بخار و خروجی موتور الکتریکی ۱۸۸ اسب بخار محاسبه شده است. متوسط مصرف سوخت ۵.۳ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی خواهد بود.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری ۹.۰۷ و ۱۸.۹۹ کیلووات ساعت باتوجه به تریم تامین می شود.
در این خودرو بخش بنزینی پیشرانه در نقش ژنراتور باتری عمل می کند تا در تریم مجهز به باتری ۹.۰۷ کیلووات ساعت برد حرکتی به ۱۱۵۰ کیلومتر برسد.

در تریم با باتری ۱۸.۹۹ کیلووات ساعت نیز برد حرکتی ۱۲۱۵ کیلومتر محاسبه شده است.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar