معرفی چری فولوین E05

یکشنبه 18 شهریور 03 ساعت 12:49
معرفی چری فولوین E05

در نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۲۴، چری از مدل فولوین E05 خود تحت سری فولوین (یا فنگیون به زبان چینی) رونمایی کرد. انتظار می‌رود قیمت این خودروی جدید حدود ۱۵۰,۰۰۰ یوان (۲۱,۱۰۰ دلار آمریکا) باشد و در دو نسخه تمام الکتریکی و هیبریدی عرضه شود.

در نمای جلو، جلوپنجره بسته همراه با چراغ‌های جلوی باریک و تیز در دو طرف و برجستگی‌های روی کاپوت، بسیار شاخص هستند. یک لیدار نصب شده روی سقف نیز حضور دارد. چری فولوین E05 به طور استاندارد با قابلیت‌های پیشرفته کمک راننده مانند پارک خودکار حافظه‌دار و ناوبری سرعت بالا عرضه خواهد شد.

از نمای جانبی، بدنه خودرو شکل فست‌بک را به خود گرفته است. سایر عناصر طراحی قابل توجه شامل درب‌های بدون قاب، دستگیره‌های مخفی و طرح‌های جالب رینگ‌ها می‌باشد.

خودرویی که در نمایشگاه خودروی چنگدو به نمایش درآمد، مجهز به لاستیک‌های پیرلی با سایز R20 45/245 بود. علاوه بر این، گزارش شده است که فاصله محوری چری فولوین E05 به ۲۹۰۰ میلی‌متر و طول آن به ۴۸۰۰ میلی‌متر خواهد رسید.

در قسمت عقب، چراغ‌های عقب طراحی یکپارچه دارند و لوگوی "FULWIN" بین گروه‌های چراغ اضافه شده است. همزمان، سقف پانوراما با شیشه‌های جلو و عقب یکپارچه شده است.

در داخل، کابین خلبان مینیمالیستی و لایه‌بندی شده است؛ سطح وسیعی با مواد نرم پوشانده شده است. یک صفحه نمایشگر مستطیلی پشت فرمان تخت، یک صفحه نمایش معلق مرکزی و خروجی‌های تهویه مطبوع پنهان وجود دارد. علاوه بر این، اثر تزئینی نورپردازی محیطی روی داشبورد، کنسول مرکزی، تزئینات درب و موکت چشم‌نواز است.

همچنین، انتظار می‌رود که داخل خودرو مجهز به یخچال داخلی و یک "کابین هوشمند عاطفی AI" با چهار حالت باشد که احتمالاً شامل مواردی مانند حالت خواب یا حالت آرامش‌بخش است.

در حال حاضر، پارامترهای دقیق قوای محرکه و داخلی به طور رسمی اعلام نشده است، ما منتظر جزئیات بیشتر خواهیم بود.

سال گذشته، چری سری فولوین را مجدداً راه‌اندازی کرد و در کمتر از یک سال، چهار خودروی جدید به نام‌های فولوین A8، T6، T9 و T10 را معرفی کرد و قصد دارد در مجموع ۱۱ مدل را در دو سال عرضه کند. انتظار می‌رود فولوین T11 نیز در نمایشگاه خودروی چنگدو امسال رونمایی شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar