معرفی کادیلاک اسکالید ۲۰۲۵

پنج شنبه 28 تیر 03 ساعت 10:29
معرفی کادیلاک اسکالید 2025

فیس‌لیفت اسکالید با طراحی جدید برگرفته از مدل‌های الکتریکی کادیلاک و نمایشگر سراسری ۵۵ اینچی از اواخر امسال راهی بازار خواهد شد.
هرچند حدود یک سال پیش اسکالید IQ الکتریکی معرفی شد اما این به معنای کنار رفتن اسکالید درون‌سوز نیست و حالا کادیلاک نسخهٔ فیس‌لیفت آن را برای مدل ۲۰۲۵ معرفی کرده است. ازآنجایی‌که اسکالید جدید طراحی چراغ‌های جلوی خود را از مدل‌های الکتریکی کادیلاک مثل سلستیک و لیریک قرض گرفته است، حالا شباهت زیادی به همتای الکتریکی خود پیدا کرده است.

در اسکالید مدل ۲۰۲۵، چراغ‌های LED عمودی طرفین سپر را تزئین کرده و در لوگوی کادیلاک در بالای جلوپنجره هم نورپردازی کار شده است. در تیپ‌های بالایی حتی قاب دور جلوپنجره هم روشن می‌شود. هرچند شاسی‌بلند پرچم‌دار کادیلاک همچنان به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۲۲ اینچی ارائه می‌شود اما برای اولین بار امکان سفارش نمونه‌های ۲۴ اینچی هم وجود خواهد داشت. رنگ‌های جدید مثل سبز سنگ اژه، آبی متالیک دریای عمیق و برنزی روشن متالیک هم تکمیل‌کنندهٔ به‌روزرسانی‌های بیرونی این شاسی‌بلند بزرگ آمریکایی هستند.

مهم‌ترین به‌روزرسانی در داخل اسکالید مدل ۲۰۲۵ نمایشگر بسیار بزرگ ۵۵ اینچی است که از ستون تا ستون کشیده شده است. این صفحه‌نمایش شامل صفحه آمپر ۳۵ اینچی مقابل راننده و نمایشگر لمسی ۲۰ اینچی با قابلیت پخش ویدئوی آنلاین برای سرنشین جلو می‌شود. در اینجا اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم هم همچنان به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند درحالی‌که با سفارش پکیج Executive Second Row، سرنشینان ردیف دوم هم از نمایشگرهای لمسی ۱۲.۶ اینچی بهره‌مند می‌شوند.

زیر کاپوت اما تغییری صورت نگرفته و اسکالید همچنان با همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی قبلی عرضه می‌شود که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۴ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک صورت می‌گیرد. بااین‌حال، کادیلاک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر توربودیزل را حذف کرده است هرچند که نسخهٔ اسکالید V همچنان با پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ و ۶۸۲ اسب بخار قدرت ارائه می‌شود.

کادیلاک چند ارتقاء خاص را هم برای اسکالید V در نظر گرفته است که شامل طراحی جلوی تهاجمی‌تر با ورودی هوای پایینی بزرگ‌تر برای بهبود خنک‌کنندگی و تریم فیبر کربنی بیشتر در داخل با چرم جت بلک می‌شود. به‌جز اسکالید پایه، تمام نسخه‌های دیگر این خودرو به‌صورت استاندارد به جدیدترین نسخه از سیستم کنترل سواری مغناطیسی، سیستم تعلیق بادی تطبیقی و سیستم سوپر کروز مجهز هستند.

فروش اسکالید جدید اواخر امسال آغاز می‌شود اما کادیلاک هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است. قیمت نسخهٔ کنونی این شاسی‌بلند پرچم‌دار از ۱۱۲,۶۹۰ دلار آغاز می‌شود و انتظار می‌رود برای مدل ۲۰۲۵ شاهد افزایش قیمت جزئی باشیم.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar