معرفی کی‌ ام‌ سی EJ7 پلاس

چهارشنبه 3 مرداد 03 ساعت 15:01
معرفی کی‌ ام‌ سی EJ7 پلاس

کرمان موتور به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی و پیشگام در تولید و واردات خودروهای برقی در کشور با رونمایی از جدیدترین هاچ بک برقی و معرفی تمامی محصولات برقی خود حضور پررنگی در نمایشگاه بین المللی تهران داشت.

شرکت کرمان موتور از اولین شرکت‌های بخش خصوصی است که تاکنون در مسیر توسعه خودروهای برقی گام های موثری برداشته است، این شرکت در اولین گام تاکسی‌های برقی KMC EJ7 را روانه ناوگان تاکسیرانی تهران کرد.

 

نگاهی به خودرو EJ7 پلاس و تفاوت با نسخه EJ7

کرمان موتور در این نمایشگاه خودروهای جدیدی به نمایش درآورد اما یکی از خودروها که بیشتر مورد توجه قرار گرفت خودرو EJ7 پلاس بود که در واقع نسخه آپشنال و جدید خودرو EJ7 است.

خودرو EJ7 که به عنوان تاکسی نیز در شهر تهران مورد استفاده قرار گرفته است یک خودروی تمام برقی و اقتصادی است که نباید انتظار آپشن‌های زیادی از آن داشته باشیم و به همین دلیل هم کرمان موتور نسخه آپشنال این خودرو با نام EJ7 پلاس را معرفی کرد.

خودرو EJ7 پلاس از نظر فنی، مشخصات یکسانی با خودرو EJ7 کرمان موتور دارد و تنها به آپشن‌های بیشتری نسبت به نسخه پیشین مجهز شده است.

نورپردازی کابین، صندوق برقی، صندلی برقی راننده، کابین دو رنگ، تهویه مطبوع اتوماتیک، دریچه تهویه برای سرنشینان عقب، گرم کن صندلی راننده، سنسور باران، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان برقی، سقف پانورامیک، فناوری LED چراغ، آیینه تاشوبرقی، کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم پایش فشار باد تایر، سیستم کنترل پایداری، سنسور پارک عقب و دوربین دنده عقب بخشی از امکانات خودرو EJ7پلاس کرمان موتور است که در نسخه اقتصادی وجود ندارد.

مشخصات فنی خودرو EJ7 پلاس نیز همچنان با نسخه پیشین یکسان است و توان تولید نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر را دارد.

خودرو EJ7 پلاس با هر بار شارژ کامل مسافتی در حدود ۴۰۲ کیلومتر را می‌پیماید.

 شارژ خودرو EJ7 پلاس با شارژرهای معمولی موسوم به AC حدود ۸.۵ ساعت و با شارژرهای سریع یا از نوع DC به ۵۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar