تصویر رندر غیر رسمی از نسل جدید بی ام و سری ۷

یکشنبه 29 اسفند 00 ساعت 11:00
تصویر رندر غیر رسمی از نسل جدید بی ام و سری 7

آنطور که BMW اعلام کرده است، نسل بعدی BMW سری ۷ در آینده ای نزدیک وارد بازار می‌شود. در واقع، معرفی کامل و رسمی نسخه تمام الکتریکی آن برای ماه آینده برنامه ریزی شده است. BMW قبلاً در موارد متعددی این سدان لوکس را نمایش داده بود و عکاسان جاسوسی نمونه‌های اولیه آن را در مکان‌های مختلف در سراسر جهان شکار کرده اند.

اکنون تصویری از پیش نمایش این خودرو منتشر شده است و مشخص نیست این خودرو در نهایت به همین شکل به نمایش در خواهد آمد یا خیر، اما بر اساس آنچه در عکس‌های جاسوسی دیده شده، این در واقع دقیق‌ترین پیش نمایشی است که تا به حال دیده شده است.

سری ۷ جدید و اولین i7 در مقایسه با مدل قبلی، طراحی کاملاً جدیدی دارد. ۷er فعلی بسیار زیبا است و این را نمی‌توان انکار کرد. با توجه به عکس های پیش نمایش داده شده می توان گفت، ظاهر سدان جدید باشکوه است، اما آن را با نمای جلویی کاملاً بازطراحی شده ترکیب خواهد کرد.

طراحی جلویی با چراغ‌های جلوی بسیار باریک، بحث برانگیز به نظر می‌رسد. قوی‌ترین نسخه i7 تمام الکتریکی با بیش از ۶۰۰ اسب بخار خواهد بود. احتمالا این خودرو نسبت به ۷۶۰i با پیشرانه بنزینی، یک موتور V8 برقی با خروجی تقریباً یکسان قدرت کمتر خواهد داشت.

اولین نمایش کامل در ماه آینده ارائه می‌شود و در آن زمان متوجه خواهیم شد که آیا این رندر، واقعاً یک پیش نمایش دقیق از سری ۷ جدید بوده است یا خیر.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar