رونمایی از کتاب ۳۰۰ میلیون تومانی فراری!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رونمایی از کتاب 300 میلیون تومانی فراری!

چیزهای زیادی وجود دارند که با ۳۰ هزار دلار می‌توانید بخرید. اگر به خواندن کتاب علاقه زیادی دارید، ما امروز قصد داریم کتابی را به شما معرفی کنیم که متعلق به فراری است و ۳۰ هزار دلار قیمت دارد. این کتاب در قاب اصلی خود، که شبیه به یک موتور هشت سیلندر خورجینی است، به هر چیزی جز یک کتاب شباهت دارد. در این کتاب هر آن چه که باید در مورد این خودروساز ایتالیایی بدانید وجود دارد. با مطالعه آن، با داستان کامل یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای خودرویی دنیا آشنا می‌شوید. فقط ۱۶۹۷ نسخه از این کتاب چاپ خواهد شد و هر کدام، ۶ هزار دلار قیمت دارند. ۲۵۰ دستگاه نسخه اول این کتاب را فراری با یک قاب ویژه قصد دارد بفروشد که در صورت سفارش آن، قیمت کتاب به ۳۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند.

کتاب ۵۱۴ صفحه‌ای فراری به طور دقیق و کامل به بررسی تاریخچه شرکت می‌پردازد.

شاید بتوان گفت در کل تاریخ نشر قاب کتابی به این شکل وجود نداشته است. این کتاب را نویسنده و ژورنالیست معروف ایتالیایی به نام پینو آلیوی نوشته و انتشارات Taschen آن را چاپ کرده است. همان طور که گفتیم، در این کتاب به طور کامل به بررسی تاریخچه فراری پرداخته می‌شود. به عنوان کتابی پربار، با قابی لوکس و اطلاعاتی کامل در مورد تاریخچه یکی از برترین و خاص‌ترین برندهای خودرویی جهان، بدون شک این کتاب ارزش بسیار بالایی دارد.

کتاب ۵۱۴ صفحه‌ای فراری به طور دقیق و کامل به بررسی تاریخچه شرکت می‌پردازد. داستان‌هایی در این کتاب نقل شده که قبلاً در هیچ کجا نشنیده‌اید. بخش اعظم این داستان‌ها از آرشیو فراری استخراج شده‌اند. صدها تصویر همچنین در این کتاب وجود دارد که بخشی دیده نشده از تاریخچه فراری، از زمان شروع به کار در سال ۱۹۳۷ تا به امروز را آشکار می‌کند. در به سرانجام رساندن این پروژه، فراری همکاری بسیار خوبی با نویسنده و انتشارات مذکور داشته است. به همین دلیل است که بخش اعظمی از محتوای کتاب به صورت مستقیم از منابع نقل شده‌اند. در جمع آوری مطالب آن همچنین کلکسیون دارهای زیادی نیز کمک کرده‌اند. اگر می‌خواهید یک منبع اطلاعاتی موثق در مورد فراری داشته باشید، این کتاب تنها گزینه پیش روی شما خواهد بود.

۲۵۰ دستگاه نسخه اول این کتاب را فراری با یک قاب ویژه قصد دارد بفروشد که در صورت سفارش آن، قیمت کتاب به ۳۰ هزار دلار افزایش پیدا می‌کند.

رونمایی از کتاب 300 میلیون تومانی فراری!

طراحی کتاب بسیار خاص بوده و دقیقاً مانند محصولات فراری در تاریخ بیش از ۷۰ ساله شرکت، لوکس است. قاب این کتاب، به عنوان مثال، دست ساز بوده و روکش چرمی دست دوز دارد. اگر علاقه مند هستید یکی از گران قیمت‌ترین کتاب‌های دنیا را خریداری کنید، باید تقریباً ۶ هزار دلار برای خرید آن هزینه نمایید.

اگر جزء مرفهان بی درد جامعه هستید، پیشنهاد ما این است تا نسخه Art Edition آن را با قاب بسیار زیبایی که دارد، به قیمت ۳۰ هزار دلار بخرید. این نسخه نه تنها شامل کتاب ۶ هزار دلاری فراری است، بلکه همان طور که گفتیم، به یک قاب ویژه که طرح موتور ۱۲ سیلندر معروف فراری می باشد مجهز شده، این قاب را مارک نیوسون، با استفاده از آلومینیوم و فولاد طراحی کرده و ساخته است. با ۳۰ هزار دلاری که این پکیج دارد، جالب است بدانید که می‌توانید یک مزدا MX-5 صفر کیلومتر را خریداری کنید. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا حاضرید با این پول یک شاسی بلند صفر کیلومتر مزدا بخرید یا یک کتاب فراری با قابی ویژه؟

منبع ترجمه: topspeed

ویدیو:

گالری تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar