تصاویر جاسوسی از شاسی بلند الکتریکی IM LC5

بروزرسانی در: چهارشنبه 10 اسفند 01 ساعت 17:48
تصاویر جاسوسی از شاسی بلند الکتریکی IM LC5

عکس‌های جاسوسی تازه‌ای منتشر شده که نشان از جدیدترین خودروی شاسی بلند کوپه الکتریکی IM LC5 است. یک نسخه آزمایشی استتار شده در پشت یک کامیون بوده و دیگری در یک پارکینگ مشاهده شده است. خودروی IM LC5 در سه ماهه سوم در بازار خودروی چین عرضه خواهد شد.

آی‌ام IM یک برند خودروهای لوکس جدید است که متعلق به شرکتی به نام IM Motors بوده و به طور مشترک به کمپانی‌های مطرحی چون SAIC، Alibaba و Zhangjiang Hi-Tech تعلق دارد.

در حال حاضر این شرکت تازه تاسیس دو خودرو را با نام‌های IM L7  که یک خودروی سدان بوده و IM LS7 که یک خودرو SUV است، تولید می‌کند.

سدان الکتریکی IM L7

سدان الکتریکی IM L7

خودروهای این شرکت بسیار قدرتمند و گران قیمت است. سدان IM L7 با قدرت ۳۴۰ اسب بخار با محور محرک عقب یا ۶۰۵ اسب بخار با سیستم چهار چرخ متحرک قابل سفارش و حداکثر برد این خودرو نیز نزدیک به ۶۷۵ کیلومتر است.

خودروی IM LS7 نیز یک شاسی بلند پنج صندلی است که با قدرت ۳۴۰ اسب بخار با محور محرک عقب یا ۵۷۸ اسب بخار با سیستم چهار چرخ محرک و حداکثر برد ۶۶۰ کیلومتر در دسترس خریداران است  اما جدیدترین محصول این شرکت احتمالا یک شاسی بلند کوپه کوچکتر از LS7 خواهد بود.

شاسی بلند الکتریکی IM LS7

شاسی بلند الکتریکی IM LS7

شرکت IM دو نسخه شامل یک مدل محور عقب تک موتوره و یک نسخه چهار چرخ محرک دو موتوره را تولید خواهد کرد. شاسی بلند LC5 احتمالاً قدرتی در حدود ۳۰۰ اسب بخار برای نسخه دیفرانسیل عقب و ۵۰۰ اسب بخار برای نسخه چهار چرخ محرک خواهد داشت.

طراحی این خودرو آیرودینامیک بالایی داشته و کاملا بر اساس ترند روز دنیا طراحی شده است. همانطور که اشاره کردیم شاسی بلند LC5 در دسته شاسی بلندهای کوپه قرار دارد و به همین خاطر زاویه شیشه عقب بسیار تیز بوده و حالت اسپرتی به خود گرفته است.

خودروی IM LC5 در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ وارد بازار خودروی چین خواهد شد و انتظار می‌رود قیمت این خودروی جذاب از حدود ۳۵۵۰۰ دلار شروع شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar