شکار تصاویر جاسوسی شورولت کامارو ZL1 در لاس وگاس

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
شکار تصاویر جاسوسی شورولت کامارو ZL1 در لاس وگاس

اخیراً تصاویری جاسوسی از شورولت کامارو ZL1 و ZL1 1LE، بدون پوشش کاور خاصی در حال انتقال داخل شهر لاس وگاس منتشر شده است.

یکی از اعضای انجمن کامارو ۶ موفق شده این تصاویر فوق العاده از کاماروهای مذکور را روی یک کشنده خودروبر شکار کند و همان طور که خودتان می‌بینید، تغییرات این خودرو بسیار حداقلی بوده است. در واقع، مدل ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ این خودرو کاملاً شبیه هم هستند و به جز چراغ‌های عقب و جلو و رینگ‌های جدید، تغییری در آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

علاوه بر این، ZL1 1LE که در این تصاویر مشاهده می‌کنید به یک باله عقب بسیار کوچک‌تر در مقایسه با مدل ۱LE فعلی مجهز شده است. هنوز معلوم نیست که آیا این باله کوچک تنها آپشن برای ۱LE مدل ۲۰۱۹ خواهد بود یا قرار است باله بزرگ‌تری هم برای آن ارائه شود.

ظاهر بحث برانگیز و پرفورمنس کم نظیر

از زمان رونمایی در ماه آوریل، در مورد طراحی کاماروی جدید بحث‌های زیادی در میان ماشین بازها مطرح شده و بسیاری انتقادهای زیادی به طراحی قسمت‌های عقب و جلوی این خودرو دارند. به طور خاص بخواهیم بگوییم، چراغ‌های عقب آن را خیلی‌ها نپسندیده‌اند و شاید به خاطر طراحی عجیب و غریب چراغ‌های عقب این خودرو، بتوان به آن‌ها حق هم داد.

به احتمال بسیار زیاد، شورولت پیشرانه ZL1 مدل ۲۰۱۹ را در مقایسه با مدل قبلی دست نخورده باقی خواهد گذاشت. اگر اوضاع بر همین منوال پیش برود، موتور هشت سیلندر خورجینی ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار این خودرو خروجی‌هایی برابر با ۶۵۰ اسب بخار نیرو و ۸۸۱ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت. با این موتور، کامارو ZL1 می‌تواند سفر تا صد را در ۳.۵ ثانیه پر کرده و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۴ ثانیه با سرعت ۲۰۴ کیلومتر بر ساعت طی کند.

تا پایان سال جاری میلادی قرار است شورولت کامارو ZL1 و ZL1 1LE مدل ۲۰۱۹ وارد نمایندگی‌های جنرال موتورز شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar