صادرات محصولات تسلا به مکزیک

شنبه 18 اسفند 97 ساعت 16:44
صادرات محصولات تسلا به مکزیک

کمپانی خودروسازی تسلا اعلام کرده که به زودی خط فروش خود را در مکزیک راه اندازی می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد تسلا به فروش در سطح بین المللی امیدوار است.

تسلا مقدار قابل توجهی از تولیدات خود را به بازارهای خارجی، به خصوص اروپا و چین متمرکز کرده است.

این کمپانی نسخه ۲۸ هزار دلاری از مدل ۳ را در تاریخ ۲۸ فوریه منتشر کرد و گفت که به زودی فروش خودروهای خود را به سطح آنلاین منتقل کرده و فوش غیر آنلاین را محدود می‌کند.

البته تسلا در روزهای گذشته به شدت پر کار شده و کمپانی تسلا تاریخ معرفی خودروی جدید خود را اعلام کرده و به زودی (در طول چند روز آتی) شاهد رونمایی از خودروی تسلا مدل Y خواهیم بود. بر اساس گزارش‌های اولیه این خودرو تا ۷۵ درصد مشابه مدل ۳ است و بر همین اساس پیش بینی می‌شود کشورهایی که در حال حاضر میزبان مدل ۳ هستند به زودی میزبان مدل Y هم خواهند بود.

نگاهی به فعالیت‌های گسترده تسلا در چین هم نشان می‌دهد تسلا دیگر روی فروش در آمریکا به عنوان یک گزینه مهم و دائمی حسابی باز نکرده است و ممکن است به زودی شاهد حضور تسلا در دیگر کشورها باشیم. توجیه اقتصادی حضور در چین و رقابت با رقبای محلی پای تسلا را به چین باز کرد.

ولی در خصوص مکزیک فارغ از مسال اقتصادی به نظر می‌رسد مکزیک می‌تواند دروازه‌ای برای دیگر کشورهای منطقه در نظر گرفته شود. باید دید صادر شدن تسلا ۳ به مکزیک چه پیامدهایی برای تسلا خواهد داشت.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar