فراری لافراری آپرتا به زودی حراج می‌شود + تصاویر

بروزرسانی در: پنج شنبه 6 دی 97 ساعت 03:40
فراری لافراری آپرتا به زودی حراج می‌شود + تصاویر

در بازار مردم برای ابرخودروها معمولاً پول‌های بسیار زیادی حاضرند پرداخت کنند، ولی حتی با توجه به استانداردهای قیمتی این مدل‌ها، پرداخت ۸.۵ میلیون دلار برای یک لافراری بسیار زیاد است.

ولی با این حال، ۸.۵ میلیون دلار قیمتی است که گفته می‌شود یک دستگاه لافراری آپرتا که روز ۱۷ ژانویه وارد یک حراجی خواهد شد ممکن است فروخته شود. تخمین قیمت حداقلی فروش آن نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار است.

در عوض، برنده حراجی یکی از ۲۱۰ دستگاه تولید شده از این ابرخودرو در مارانلو را می‌تواند به گاراژ خود ببرد. این خودرو سال پیش به نمایندگی بورلی هیلز ارسال شده بود و با رنگ بدنه جذابی که در کنار تزئینات قرمز دارد، به برخی آپشن های جذاب مانند پکیج فیبر کربنی مجهز شده است.

فراری لافراری آپرتا به زودی حراج می‌شود + تصاویر

این ابرخودروی هیبریدی ایتالیایی فقط ۲۴۱۴ کیلومتر کارکرد دارد. خبر حراج یک فراری لافراری آپرتا برای کسانی که توانایی خرید چنین مدلی دارند بسیار خوشایند است. شانس این که بتوانید چنین ابرخودروی کم کارکردی را خریداری کنید خیلی به وجود نمی‌آید. جالب است بدانید فراری بورلی هیبز تمام سرویس‌های لازم را روی آن انجام داده است.

این لافراری آپرتای خاص تمام تجهیزات اورجینال فراری مانند چادر، کاور سقف، دفترچه راهنما و سوئیچ یدکی را نیز دارد. همچنین، مالک آینده آن هیچ گونه نگرانی در مورد خراب شدن رنگ بدنه گران قیمت آن نخواهد داشت و یک لایه محافظ اورجینال کارخانه‌ای روی آن اعمال شده است.

گرچه این مدل با قیمت ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری خود مدلی بسیار گران قیمت است، ولی همین پارسال بود که یک فراری لافراری آپرتای دیگر به قیمت ۹ میلیون و ۹۸۰ هزار دلار فروخته شد.

منبع ترجمه: Carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar