فورد در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ شرکت نمی‌کند

بروزرسانی در: جمعه 17 اسفند 97 ساعت 13:34
فورد در نمایشگاه ژنو 2019 شرکت نمی‌کند

شرکت فورد ظاهراً در حال بررسی نمایشگاه‌های خودرویی مختلف می‌باشد.

نمایشگاه امسال پاریس حتی با وجود غیبت تقریباً ۱۰ خودروساز نمایشگاه بسیار خوبی بود. فورد یکی از شرکت‌هایی بود که امسال در پاریس شرکت نکرد. علت این موضوع را فورد تداخل برنامه‌های آن‌ها برای معرفی مدل‌های مختلف با زمان بندی این نمایشگاه اعلام کرده است. به جای شرکت در نمایشگاه، فورد می‌خواهد مراسمی اختصاصی برای معرفی خودروهای خود برگزار کند. این رویه خیلی دیگر ما را متعجب نمی‌کند و این روزها، شرکت‌های بسیاری این کار را انجام می‌دهند.

ظاهراً، شرکت آمریکایی فورد به همین دلیل قصد ندارد در نمایشگاه سال آتی خودروی ژنو شرکت کند. فورد این بار دلیل اصلی عدم حضور در ژنو را اعلام کرده و به اتوکار گفته که رونمایی سال ۲۰۱۹ فوکوس اس تی و فیس لیفت موندئو با زمان بندی نمایشگاه ژنو هم خوانی ندارد.

فورد در نمایشگاه ژنو 2019 شرکت نمی‌کند

در مصاحبه‌ای با اتوکار، یکی از سخنگوهای فورد گفته که شرکت در سال ۲۰۱۹ برنامه‌های بسیار فشرده‌ای خواهد داشت.

در بخشی از این مصاحبه گفته شده: "با توجه به زمان بندی و برنامه‌های ما، احساس کردیم که نمایشگاه ژنو به هیچ وجه با آن‌ها هماهنگ نیست. به جای حضور بی ثمر در ژنو، ما ترجیح می‌دهیم در زمانی دیگر و احتمالاً با مراسمی اختصاصی توجه دنیای خودرو را به خود جلب کنیم. البته فکر نمی‌کنم این اتفاق به یک عادت برای برند ما تبدیل شود."

ظاهراً فورد همچنان نمایشگاه ژنو را به عنوان یکی از نمایشگاه‌های مهم در آینده مد نظر دارد. گرچه، در گزارش اتوکار اشاره شده که فورد فستیوال سرعت گودوود را به ژنو ترجیح می‌دهد. به دلیل کاهش تعداد بازدیدکنندگان، هزینه‌های بالای نمایشگاه‌های خودروی سنتی ظاهراً برای خودروسازها دردسرساز شده است.

خبر خوب این که، نمایشگاه خودروی دیترویت از سال ۲۰۲۰ قرار است به تابستان منتقل شود. این موضوع علاوه بر جذب بازدیدکنندگان بیشتر به نمایشگاه، امکان فعالیت‌های خودروسازها در محیط باز را هم فراهم می‌کند.

منبع ترجمه: Motor 1

نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar