مرسدس بنز EQA و اس کلاس مدل ۲۰۲۱ امسال رونمایی خواهند شد

چهارشنبه 23 بهمن 98 ساعت 20:15
مرسدس بنز EQA و اس کلاس مدل 2021 امسال رونمایی خواهند شد

شرکت دایملر به عنوان کمپانی مادر مرسدس بنز گزارش مالی کامل سال ۲۰۱۹ خود را منتشر کرده و گفته که سدان پرچم دار جدید اس کلاس و کراس آور جدید الکتریکی EQA خود را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهد کرد. دایملر می‌گوید ابتدا نسل جدید اس کلاس رونمایی خواهد شد و EQA نیز پاییز امسال قرار است معرفی شود.

در بیانیه شرکت آمده: «دایملر برنامه گسترش محصولات خود را امسال نیز ادامه خواهد داد. در همین راستا شاهد عرضه مدل‌های مرسدس بنز مختلفی از جمله نسل جدید اس کلاس با آخرین نسخه از سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX خواهیم بود. مرسدس بنز EQA نیز به عنوان اولین شاسی بلند تمام الکتریکی شرکت پاییز سال ۲۰۲۰ قرار است رونمایی شود."

اخیراً تصاویر جاسوسی جدیدی از نسل آخر اس کلاس منتشر شده بود که پوشش استتاری زیادی روی خود نداشت. به همین دلیل نیز بود که برخی منابع خبر از رونمایی قریب الوقوع این سدان جذاب آلمان‌ها در نمایشگاه ژنو یا نیویورک داده بودند.

مرسدس بنز EQA و اس کلاس مدل 2021 امسال رونمایی خواهند شد

مرسدس بنز از سوی دیگر اطلاعات چندانی در مورد سدان پرچم دار جدید خود منتشر نکرده است. برخلاف برخی گزارش‌های اولیه، موتور دوازده سیلندر خورجینی بار دیگر روی این سدان عرضه خواهد شد، البته هنوز نمی‌دانیم که این پیشرانه روی مدل اس کلاس استاندارد قرار است ارائه شود یا روی نسخه گران قیمت مرسدس میباخ.

اطلاعات زیادی از نسل جدید اس کلاس در دست نیست و ما فقط می دانیم که این خودرو دستگیره درهای پاپ آپ و آخرین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX را روی خود خواهد داشت.

از سوی دیگر، مرسدس بنز تصاویر تیزر زیادی از کراس آور جدید EQA طی چند وقت اخیر منتشر کرده است. مرسدس بنز نمونه‌های تستی زیادی از این خودرو که به نوعی برادر کوچک‌تر EQC محسوب می‌شود را بارها در بخش‌های مختلف اروپا آزمایش کرده و از طرفی، مشخصات فنی اصلی این خودرو را نیز می دانیم.

مرسدس بنز EQA و اس کلاس مدل 2021 امسال رونمایی خواهند شد

این خودرو طبق برخی گزارش‌های یک پک باتری ۶۰ کیلووات ساعتی دارد و پیشرانه‌اش ۲۶۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این خودرو دو موتور الکتریکی با حداکثر گشتاور ۵۰۰ نیوتن متری داشته و صفر تا صد آن حدوداً ۵ ثانیه است. مرسدس بنز می‌گوید ظرفیت پیمایش حداکثری این خودرو ۴۰۰ کیلومتر می‌باشد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar