کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۲۰ با تجهیزات جدید به بازار می‌آید

دوشنبه 28 بهمن 98 ساعت 17:36
کرایسلر 300 مدل 2020 با تجهیزات جدید به بازار می‌آید

گرچه خودروی کرایسلر ۳۰۰ در بازار توانسته توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده و فروش خوبی را تجربه کند، ولی با این حال شرکت برای مدل سال ۲۰۲۰ این خودرو تجهیزات و پکیج‌های جدید آماده کرده است. البته جالب این که برخی از این امکانات و پکیج را نه فیات کرایسلر که شرکت موپار طراحی و آماده کرده و ظاهراً خط تولید آن از یکی دو ماه آینده شروع به کار خواهد کرد.

شاید از نظر خریداران مهم‌ترین تغییر این خودرو بحث گران شدن آن است که در میان تمامی ‌تریم‌ها، بین ۵۰ تا ۳۷۰ دلار افزایش قیمت نشان می‌دهد. قیمت کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۲۰ در تریم های مختلف به همراه تفاوت آن با مدل سال ۲۰۱۹ در ادامه آمده است:

تورینگ دیفرانسیل عقب، ۲۹ هزار و ۵۹۰ دلار (+۱۲۰ دلار)

تورینگ دو دیفرانسیل، ۳۲ هزار و ۳۴۰ دلار (+۳۷۰ دلار)

تورینگ آل دیفرانسیل عقب، ۳۳ هزار و ۱۱۵ دلار (بدون تغییر)

تورینگ آل دو دیفرانسیل، ۳۵ هزار و ۸۶۵ دلار (+۲۵۰ دلار)

S دیفرانسیل عقب، ۳۶ هزار و ۶۹۵ دلار (+۵۰ دلار)

Limited دیفرانسیل عقب، ۳۸ هزار و ۵۹۵ دلار (+۱۰۰ دلار)

S دو دیفرانسیل، ۳۹ هزار و ۴۴۵ دلار (+۳۰۰ دلار)

Limited دو دیفرانسیل، ۴۱ هزار و ۳۴۵ دلار (+۳۵۰ دلار)

C دیفرانسیل عقب، ۴۱ هزار و ۹۹۵ دلار (+۵۰ دلار)

قیمت پکیج طراحی ظاهری اسپرت نیز در تریم تورینگ گران‌تر شده و اکنون ۱۴۹۵ دلار قیمت دارد. با خرید این پکیج جلوپنجره ۳۰۰S با قاب کرومی مشکی، قاب پنجره‌های مشکی براق، قاب چراغ‌های جلوی مشکی، چراغ‌های عقب مشکی، نشان‌های باله کروم روشن و رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی در مدل دیفرانسیل عقب و ۱۹ اینچی در مدل دو دیفرانسیل به خودرو اضافه می‌شود.

کرایسلر 300 مدل 2020 با تجهیزات جدید به بازار می‌آید

از میان هشت رنگ بدنه سال پیش دو رنگ خاکستری و نقره‌ای حذف شده‌اند. رنگ سفید Frostbite که روی مدل‌هایی مانند دوج چلنجر و چارجر بسیار محبوب است به لیست رنگ‌های موجود خودرو اضافه شده است. دو رنگ بدنه دیگر را نیز شرکت در ماه‌های آتی به لیست رنگ‌های این خودرو اضافه خواهد کرد. داخل کابین، تنوع رنگ بسیار بیشتر بوده و مشتری‌ها می‌توانند از میان ترکیب‌های مختلف یکی را انتخاب کنند. در این مدل همچنین خبری از پکیج داخل کابین ۴۷۵ دلاری که برخی موارد مانند پدال‌ها و کفی ویژه را به خودرو اضافه می‌کرد نخواهد بود.

کرایسلر 300 مدل 2020 با تجهیزات جدید به بازار می‌آید

در صفحه ثبت سفارش این خودرو خبری از پکیج طراحی ظاهری Red S نیز برای تریم ۳۰۰S نیست. این آپشن برخی موارد مانند نشان‌های S به رنگ قرمز روی صندوق عقب و رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی را در مدل دیفرانسیل عقب اضافه می‌کند. این پکیج را می‌توانستید در مدل ۲۰۱۹ همراه با پکیج کابین Radar Red سفارش بدهید که در این مدل جدید از ان هم خبری نیست.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۲۰ با تجهیزات جدید به بازار می‌آید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهدی
مهمان

ما چی بگم داشتن چنین خودرو ای شده آرزو برفرض که داشته باشی اجازه تردد بهت نمی‌دن جایی پلیس بگیرند به عنوان خودروی قاچاق بتن برخورد میشه توقیف و جریمه نجومی چون آمریکایی هستش