گران ترین لندرور رنج روور اسپرت ۲۰۲۳ با قیمت ۱۴۱۱۹۰ دلار

بروزرسانی در: چهارشنبه 21 اردیبهشت 01 ساعت 10:18
گران ترین لندرور رنج روور اسپرت 2023 با قیمت 141190 دلار

رنجروور اسپرت جدید در تریمهای مختلفی عرضه میشود، در تریم فرست ادیشن، این SUV انگلیسی از یک موتور ۴.۴ لیتری V8 با توربوشارژ دوقلو که از BMW قرض گرفته شده است بهره میبرد که ۵۲۳ اسب بخار قدرت را به هر چهار چرخ منتقل میکند و صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۴.۳ ثانیه طی میکند. قیمت تریم first edition رنجروور اسپرت از $۱۲۲,۸۵۰ شروع میشود.

در تریم های بالاتر ۱۸,۳۴۰ دلاردیگر به آپشنها اضافه شده است که قیمت گران ترین نسخه لندرور رنج روور اسپرت را به ۱۴۱,۱۹۰ رسانده است.
حالا با ۱۸ هزار دلار اضافه چه چیزهایی اضافه شده است؟ پکیج blackout به قیمت ۷۵۰ دلار که بیشتر کروم کاری این خودرو را از بین میبرد و نمایی خشن به این خودرو میدهد. ۵۶۰ دلار دیگر برای چرخ یدکی فول سایز اضافه کنید و اگر می خواهید با SUV اسپرت خود یدک بکشید، Tow Assist 450 دلار است. جالب اینجاست که لندرور تنظیمات اتصال گیرنده را نیز به عنوان گزینه ۷۵۰ دلاری فهرست می کند.

حال به داخل خودرو میرویم، روکش مشکی یک گزینه ۴۱۰ دلاری است. یک سیستم تصفیه هوای کابین ۵۴۰ دلار است و اگر Wi-Fi تلفن همراه با طرح دیتا می خواهید، ۳۶۰ دلار است. بسته های قابل توجهی نیز در دسترس هستند، مانند گروه Cold Climate با قیمت ۶۴۰ دلار که مواردی مانند سیستم گرمایش شیشه های جلو را اضافه می کند. پکیج Convenience با قیمت ۴۷۰ دلار به شما باز و بسته شدن صندوق با حرکت پا را میدهد. بسته ۶۵۰ دلاری محافظ داخلی و ذخیره سازی شامل کفپوش های لاستیکی و حامل های بار و سایر موارد است. برای این موضوع، تعداد انگشت شماری از ویژگی های دیگر وجود دارد که ممکن است ۱۰۰۰ دلار دیگر به صورت حساب اضافه کند.

اگر در ریاضیات خوب باشید، متوجه خواهید شد که ما هنوز با ۱۸۳۴۰ دلار فاصله داریم. ما بزرگترین افزونه ها را برای آخرین بار ذخیره کرده ایم و فقط سه گزینه است. یک سیستم سرگرمی صندلی عقب ۳۱۵۰ دلار قیمت دارد و شامل دو صفحه نمایش ۱۱.۴ اینچی برای تماشای سرنشینان ردیف دوم است. پله های جانبی قابل استقرار یک گزینه ۴۲۰۰ دلاری است. و گرانترین مورد، سیستم صوتی امضا شده Meridan با ۲۹ بلندگو و ۱۴۳۰ وات قدرت است که ۴۵۰۰ دلار قیمت دارد.

از آنجایی که مدل First Edition فقط برای سال ۲۰۲۳ در دسترس است، ما سریع‌ترین و گران‌ترین نسخه را روی Range Rover Sport Autobiography انجام دادیم. قیمت آن از ۱۰۵۵۵۰ دلار شروع می شود که از یک پیشرانه V8 پلاگین هیبرید در ترکیب با پیشرانه ۳.۰ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ با قدرت ۴۳۴ اسب بخار بهره میبرد. شما هم اکنون میتوانید رنجرور اسپرت ۲۰۲۳ را سفارش دهید و تا اواخر امسال تحویل بگیرید!

گالری تصاویر لندرور رنج روور اسپرت ۲۰۲۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar