۴۵ جی تی آی ، نسخه ویژه گلف

شنبه 9 اسفند 99 ساعت 11:50
۴۵ جی تی آی ، نسخه ویژه گلف

به تازگی تصاویری محدودی از یک نسخه ویژه "گلف" منتشر شده که روی بدنه آن لوگوی ۴۵ جی تی آی قابل مشاهده است. این خودرو به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد عرضه تریم GTI گلف در اروپا(از ۱۹۷۶) ارائه می شود.

گلف نه تنها جز برترین برندهای تولید شده در مجموعه فولکس واگن است بلکه در ردیف محبوب ترین برندهای خودرویی جهان هم قرار دارد. این محصول از سال ۱۹۷۴ تا کنون روی خط تولید است و طی این مدت ۸ نسل و نسخه های متنوعی از آن ارائه شده است.

gtigolff

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این نسخه ویژگی های اسپرت جذابی را همراه خود دارد که در بامپر(سپر)، رینگ های پره ای آلومینیومی، کالیپر قرمز رنگ سیستم ترمز، رکاب، بال عقب و خروجی های اگزوز به رنگ تیره نظر را جلب  می کند.

اطلاعات موجود در رابطه با ویژگی های فنی این مدل بسیار محدود است و رسانه های خودرویی در انتظار بروزرسانی آن از جانب فولکس واگن هستند. در بخش فنی هم هنوز مشخص نیست که نسخه ویژه سالگرد از موتور استاندارد ۲۴۲ اسب بخاری با گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر استفاده می کند یا مانند نسخه R با مدل ۲۰۲۲ به پیشرانه ۲ لیتری توربوی ۳۱۵ اسب بخاری مجهز خواهد شد. در این میان برخی پیش بینی ها نیز به احتمال معرفی یک پیشرانه قویتر و اختصاصی برای نسخه ۴۵ اشاره دارند.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "۴۵ جی تی آی ، نسخه ویژه گلف"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علیرضا
مهمان

گلف کلاب اسپرت ۴۵ ساله جی تی آی،نه گلف ۴۵ جی تی آی،لطفا درست تلفظ کنید.