آخرین وضعیت قیمت گذاری خودرو

دوشنبه 28 آبان 97 ساعت 11:34
آخرین وضعیت قیمت گذاری خودرو

یک مقام مطلع در وزارت صنعت و معدن و تجارت از خروجی جلسه این وزاتخانه خبر داد.

یک مقام مطلع در وزارت صنعت و معدن و تجارت در مورد آخرین وضعیت قیمت‌گذاری خودرو در این وزارتخانه گفت: وزارتخانه از تمام صاحبنظران و افرادی که در این حوزه فعال هستند خواسته تا پیشنهادات خود را ارائه دهند تا تیمی متشکل از معاونت صنایع، مدیرکل صنایع محرکه، سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار آن را مورد بررسی قرار دهند. همچنان که روز پیش نشستی در همین مورد برگزار شد. ضمن آنکه بر اساس مصوبه سران سه قوه، ستاد تنظیم بازار بر همه قیمت‌ها نظارت دارد و آنهایی که لازم است را قیمت گذاری می‌کند.

وی در مورد خروجی این نشست‌ها و نتیجه نهایی آن گفت: هیچ بازه زمانی خاصی برای تصمیم گیری در این مورد مطرح نشده و نشست‌ها همچنان ادامه دارد بعد از جمع بندی نهایی این کمیته نظر نهایی خود را به وزیر ارائه می‌دهد و در آخر وزیر آن را برای تصمیم گیری نهایی به رئیس جمهور ارائه می‌کند.

این مقام مطلع در وزارت صنایع در مورد کم فروشی خودروسازان به بهانه افزایش قیمت خودرو گفت: اینکه می‌گویند ایران خودرو و سایپا خودرو به بازار نمی‌دهند یا تولید خود را کم کرده‌اند تا قیمت‌های جدید معلوم شود، واقعیت ندارد سازمان‌های نظارتی گوناگونی بر عملکرد این خودروسازان نظارت دارند و آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند تاکنون هیچ کدام از آنها گزارشی در مورد تخلف به ما ارائه نداده‌اند البته این موضوع را باید از کمبود قطعه به سبب تحریم‌ها و کاهش تولید جدا کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "آخرین وضعیت قیمت گذاری خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
حسینی
مهمان

ما که به همت *** از خیر خرید خودرو گذشتیم همین که از گشنگی نمیریم هنر کردیم خدا ازشون نگذره