دنا پلاس اتوماتیک درحال واگذاری به مشتریان است

چهارشنبه 9 مهر 99 ساعت 15:36
دنا پلاس اتوماتیک درحال واگذاری به مشتریان است

محصول دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو،‌ براساس موعد تحویل درحال واگذاری به مشتریان است و عامل اصلی تاخیر در تحویل هم موضوع قیمت گذاری آن بوده است.

معاون بازاریابی و فروش شرکت صنعتی ایران خودرو با ذکر این که طبق اعلام قبلی، بالغ بر ۲۵۰۰ دستگاه دناپلاس اتومات به مشتریان تخصیص یافته گفت: دعوتنامه های موعد تحویل بهار امسال ارسال شده و خودروها براساس زمانبندی که به مشتریان اعلام شده در حال واگذاری است و دعوتنامه های موعد تحویل تابستان هم به زودی ارسال خواهد شد.

بابک رحمانی افزود: برنامه تولید روزانه دنا پلاس اتومات ۱۶۰ دستگاه است که با توجه به تعهدات موجود و همچنین استقبال بازار از این محصول،‌ در آینده نزدیک تعداد تولید را به روزانه ۲۰۰ دستگاه خواهیم رساند.

وی با ذکر این که بخشی از تاخیر انجام گرفته مربوط به فرآیند شماره گذاری خودرو بوده که در اختیار ایران خودرو نیست، تصریح کرد:‌ واگذاری خودرو براساس اولویت زمان ثبت نام درحال انجام است.

وی در خصوص تحویل محصول به مجلس شورای اسلامی هم گفت: با شروع هر دوره مجلس شورای اسلامی، به درخواست این نهاد، ناوگان حمل و نقل مجلس نوسازی می شود و برهمین اساس، در آغاز مجلس یازدهم نیز با ارسال درخواست از طرف مجلس این اقدام طبق روال دوره های گذشته انجام گرفته است.

رحمانی تصریح کرد:‌ افزایش قیمت خودرو در بازار،‌ هیچ گونه منفعتی را متوجه ایران خودرو نخواهد کرد،‌ علاوه بر این که این شرکت برای هر روز تاخیر در تحویل خودرو،‌ مبالغ قابل توجهی را به عنوان جریمه به مشتریان پرداخت می کند.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar