۷۰ درصد خرید و فروش خودرو خارج از اتحادیه انجام می‌شود

یکشنبه 29 اردیبهشت 98 ساعت 15:10
70 درصد خرید و فروش خودرو خارج از اتحادیه انجام می‌شود

رئیس اتحادیه مشاوران اتومبیل بجنورد گفت: ۷۰ درصد از معاملات خودرو، خارج از اتحادیه و نظارت‌های نمایشگاه داران صورت می‌گیرد که این شرایط مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

زد فور کار: علی بابایی زاده اظهار داشت: بخش بسیار زیادی از معاملات خودرو در فضای مجازی انجام می‌شود و بیشتر این خرید و فروش‌ها با مشکل مواجه است.

وی افزود: شکایت‌های زیادی برای بروز مشکل در معاملات به اتحادیه ارجاع می‌شود ولی از آنجایی که این خرید و فروش‌ها خارج از نظارت‌های نمایشگاه داران است، نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

بابایی زاده تصریح کرد: شکایت افراد از فروشنده، زمانی که معامله خارج از اتحادیه انجام شده به سادگی قابل پیگیری نیست.

وی اظهار داشت: در معاملاتی که خارج از اتحادیه انجام می‌شود، ناآشنا بودن به مسائل حقوقی، فنی و کارشناسی خودرو موجب بروز مشکلات زیادی برای خریداران می‌شود و در صورتی که این خرید و فروش‌ها در نمایشگاه‌های خودرو باشد، مشاوره‌ها و نظارت‌های لازم در این باره انجام می‌شود.

بابایی زاده در بخش دیگر سخنان خود در خصوص شرایط بازار خودرو در استان گفت: بازار چند سالی است که دچار رکود بوده و امسال بیشتر شده است.

وی اظهار داشت: بیشتر اعضای این اتحادیه مستأجر هستند و رکود بازار موجب بروز مشکل جدی برای آنان شده است و در شرایط کنونی توان پرداخت اجاره بها را ندارند.

رئیس اتحادیه مشاوران اتومبیل بجنورد یادآوری کرد: در هر ماه به طور متوسط یکی دو عضو، پروانه خود را باطل می‌کنند.

اتحادیه مشاوران اتومبیل بجنورد ۱۳۰ عضو دارد.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar