تکلیف خودروهای فرسوده بدون کارت سوخت چیست؟

بروزرسانی در: دوشنبه 31 تیر 98 ساعت 21:06
تکلیف خودروهای فرسوده بدون کارت سوخت چیست؟

مالکان موتورسیکلت‌های با سن بالای ۱۰ سال و خودروهای با سن بالای ۲۵ سال، طبق قانون نمی‌توانند به دلیل سن بالای وسیله نقلیه و یا به عبارتی فرسوده بودن آن، کارت سوخت دریافت کنند.

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، قرار است از ۲۰ مردادماه، استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شود و عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از این تاریخ تنها با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو, امکان‌پذیر خواهد بود.

در این مورد کسانی که متقاضی کارت سوخت المثنی و یا اتصال کارت بانکی به کارت سوخت شده‌اند، قرار است تا پیش از تاریخ ۲۰ مردادماه، کارت سوخت جدید خود را دریافت کنند.

در این بین، مالکان موتورسیکلت‌های با سن بالای ۱۰ سال و خودروهای با سن بالای ۲۵ سال، طبق قانون نمی‌توانند به دلیل سن بالای وسیله نقلیه و یا به عبارتی فرسوده بودن آن، کارت سوخت دریافت کنند.

پیگیری‌ از مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مورد سرنوشت موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده بدون کارت سوخت، حاکی از این است که قرار است پیش از تاریخ ۲۰ مردادماه امسال، یک اطلاعیه مختص این افراد به صورت رسمی از طرف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی صادر شود و در مورد نحوه سوخت‌گیری مالکان موتورسیکلت‌های با سن بالای ۱۰ سال و خودروهای با سن بالای ۲۵ سال اطلاع رسانی شود.

تسنیم

نصب سیلندر گاز مایع در خودرو غیرقانونی است

دلیل الزامی شدن استفاده از کارت سوخت چیست؟

گرانی قطعات خودرو و افزایش هزینه نگهداری خودرو

مشکل آلودگی هوا از خودروساز نیست از سوخت است

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar