جایگاه عرضه سوخت LPG وجود ندارد

چهارشنبه 25 دی 98 ساعت 11:40
جایگاه عرضه سوخت LPG وجود ندارد

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با ذکر اینکه تا سکوی گاز پرکنی بر عرضه گاز نظارت داریم، گفت: نصب و سوخت‌گیری کپسول LPG در خودروها ممنوع و غیرقانونی است و باید متذکر شویم که در کشور جایگاه عرضه سوخت LPG برای خودروها وجود ندارد.

مهرداد کشکولی، مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین، اظهار کرد: بیشترین مصرف LPG یا همان گاز مایع در بخش خانگی و برای روستاهای محروم از گاز شهری است البته این نوع گاز در بخش صنعتی و اصناف دارای پروانه بهره‌برداری هم مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: نصب و سوخت‌گیری کپسول LPG در خودروها ممنوع و غیرقانونی است و باید متذکر شویم که در کشور جایگاه عرضه سوخت LPG  برای خودروها وجود ندارد.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین تا سکوی گاز پُرکنی بر عرضه گاز نظارت داریم،  اشاره کرد: گازهای LPG توسط گازکش از پالایشگاه به مقصد تأسیسات سیلندر پرکنی حمل می‌شوند در این مراکز کپسول‌ها شارژ شده و برای مصارف خانگی به مقصد روستاها حمل می‌شوند.

وی گفت: توزیع کپسول‌های گاز در روستاها با نظارت دهیاران، بخشداران و فرمانداران انجام می‌شود. میزان عرضه سوخت LPG برای مصارف خانگی نسبت به مدت مشابه سال اخیر کاهش نداشته است و افزایش قیمتی را هم شاهد نبودیم.

کشکولی تأکید کرد: به همشهریان هشدار می‌دهیم که سوخت‌گیری و نصب مخزن گازهای LPG غیراستاندارد بوده و حتی کپسول‌های CNG که در کارگاه‌های غیرمجاز نصب می‌شوند نیز خطرآفرین هستند.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar