تولید ۱۰۰ هزار خودرو در بهار ۹۸ توسط سایپا

دوشنبه 3 تیر 98 ساعت 12:53
تولید 100 هزار خودرو در بهار 98 توسط سایپا

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا گفت: شرکت خودروسازی سایپا در سه‌ماهه نخست امسال بیش از ۱۰۰ هزار خودرو تولید کرده که بیشترین میزان تولید در بین خودروسازان کشور است.

مسعود پروین گفت: عبور از تیراژ تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو از ۱۷ فروردین تا پایان خرداد با اجرای موفقیت‌آمیز برنامه افزایش تولید و عرضه خودرو به مشتریان انجام گرفت و باعث شد اهداف این مجموعه در این مورد محقق شود.

وی ادامه داد: تولید بیش از ۱۰۰ هزار خودرو، همزمان با تسریع در تحویل به مشتریان و پاسخ‌گویی به نیازهای موجود در بازار انجام گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی جامع تولید سایپا با اشاره به اجرای برنامه تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه، ادامه داد: غالب خودروهای دارای کسری قطعات شامل محصولات پرتیراژ هستند که شرکت سایپا تلاش می‌کند با تسریع در تأمین این قطعات از هر روش ممکن، مشکل خودروهای دارای کسری قطعه را برطرف کند.

پروین گفت: اجرای پویش ملی بومی‌سازی قطعات خودرو توسط شرکت سایپا و تلاش جهت جلب مشارکت و همکاری تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، با هدف رفع نیاز از منابع خارجی و جلوگیری از ارزبری خرید قطعات از این بازارها انجام می‌گیرد.

لازم به ذکر است سایپا روز پیش هم اعلام کرد بیش از ۶۰ هزار دستگاه خودرو را در مدت‌زمان سه‌ماهه اول امسال تحویل مشتریان داده و تلاش می‌کند با تکمیل و عرضه هرچه بیشتر خودرو، ضمن پاسخ‌گویی به تعهدات و تأمین نیازها، به تنظیم بازار و تداوم کاهش قیمت‌ها هم کمک کند.

سایپانیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar