جزئیات پیش فروش محصولات سایپا / ۱۸ خرداد

بروزرسانی در: یکشنبه 18 خرداد 99 ساعت 13:07
جزئیات پیش فروش محصولات سایپا / 18 خرداد

دور جدید پیش ‌فروش محصولات شرکت خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ امروز، یکشنبه ۱۸ خرداد آغاز می‌شود.

در این طرح که به‌ مدت سه روز و تا سه ‌شنبه ۲۰ خردادماه اجرا خواهد شد، علاقه‌مندان می‌توانند به طور شبانه‌ روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

براساس این گزارش، متقاضیانی که قبلاً جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیز لازم است با مراجعه دوباره به سایت یاد شده نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.

در طرح پیش ‌فروش مذکور، هیچ‌گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نمی‌شود.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید ظرف ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه پیش‌پرداخت قیمت خودرو به طور علی‌الحساب، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل اقدام کنند.

همچنین در این طرح هم همه محدودیت‌های قبلی مانند محدودیت کد ملی، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به طور وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در ۳۶ ماه اخیر نزد سایپا و ایران خودرو برقرار است.

کدپستی متقاضی و کدنمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشد و در صورتی‌که مشتری حداکثر سه‌ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ اگر تعداد ثبت نام‌ها و متقاضیان بیشتر از خودرو قابل عرضه باشد، قرعه‌کشی انجام خواهد شد و همچنین منتخبان قرعه‌کشی تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ خرداد طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا و ایران‌خودرو، امکان شرکت در این طرح پیش‌فروش را نخواهند داشت.

پیش ‌فروش سه محصول جدید سایپا برای نخستین‌بار/ «شاهین» هم در لیست طرح پیش‌ فروش است

قائم‌ مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از عرضه سه‌ محصول جدید، همزمان با طرح پیش‌ فروش محصولات این مجموعه خبرداد.

مجید باقری گفت: طبق وعده قبلی و به‌دنبال پیگیری و استقبال مشتریان، برای اولین بار پیش ‌فروش خودرو شاهین محصول جدید شرکت خودروسازی سایپا از فردا یکشنبه آغاز می‌شود.

وی افزود: به جز «شاهین» دو محصول جدید دیگر سایپا یعنی «ساینا S» و «کوییک S« هم برای اولین بار در این طرح عرضه خواهند شد.

به گفته وی به این ترتیب از مجموع ۹ محصولی که در طرح پیش‌فروش جدید گروه خودروسازی سایپا عرضه خواهند شد، سه خودرو جدید قرار دارد.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با ذکر این‌که زمان تحویل خودرو شاهین، دی‌ماه ۹۹ خواهد بود، گفت: طبق برنامه ‌ریزی‌های انجام ‌گرفته، طرح پیش‌فروش، مطابق با برنامه تولید سایپا خواهد بود و همه محصولات، در موعد مقرر و تعیین شده به مشتریان تحویل می‌شود.

باقری افزود: پیش ‌فروش ۹ محصول شرکت خودروسازی سایپا روز یکشنبه ۱۸ خردادماه پس از پایان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده از ساعت ۱۴ در وب‌سایت اینترنتی فروش سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com آغاز خواهد شد.

سایپانیوز

ثبت نام سایپا

قیمت محصولات سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar