سایپا روزانه بیش از ۲ هزار خودرو تحویل می‌دهد

شنبه 26 مرداد 98 ساعت 15:21
سایپا روزانه بیش از 2 هزار خودرو تحویل می‌دهد

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در امور فروش گفت: معاونت بازاریابی سایپا برای پاسخگوئی به مشتریان سایپا در تعطیلات تابستانی خودروسازان فعال است.

مجید باقری افزود: براساس تلاش‌ها و هماهنگی‌های همکاران ما در بخش‌های برنامه‌ریزی تولید و معاونت فروش، روزانه بیشتر از ۲هزار خودرو از محصولات شرکت خودروسازی سایپا تجاری سازی، فاکتور و تحویل مشتریان می‌شود.

به گفته وی با تکمیل کاری بیش از ۲هزار و ۳۵۰خودرو از محصولات شرکت خودروسازی سایپا در روز پنجشنبه ۲۴ مردادماه، شمار خودروهای تکمیل شده سایپا از ابتدای تعطیلات تابستانی از مرز ۷هزار دستگاه گذشت.

باقری در مورد عرضه دیگر محصولات سایپا در تعطیلات تابستانی خودروسازان هم گفت: فروش فوری خودرو سراتو همچنان در سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا فعال است و مشتریان می‌توانند نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند. همچنین در حال برنامه‌ریزی برای عرضه شماری از محصولات تولیدی شرکت زامیاد هم در هفته آینده هستیم.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت سایپا در امور فروش تأکید کرد: تحویل خودروهای مشتریان بدون هرگونه وقفه ادامه خواهد داشت تا سایپا بتواند ضمن جلب رضایت خریداران، برنامه‌های مدنظر خود در این بخش را هم محقق کند.

سایپانیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar