میزان ضخامت استاندارد رنگ خودرو در سایپا

چهارشنبه 24 فروردین 01 ساعت 09:50
میزان ضخامت استاندارد رنگ خودرو در سایپا

گروه خودروسازی سایپا همواره در بخش رنگ خودرو پیشتاز بوده و در رنگ آمیزی بدنه های تولید از ربات های پیشرفته و رنگ های پایه آب و حلال مطابق با آخرین تکنولوژی روز صنعت خودروسازی استفاده می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا سعی و تلاش کرده که با هدف ارتقای کیفیت، تمام استانداردهای مربوط به تولید خودرو را رعایت کند و حتی فراتر از استانداردهای محول شده، حرکت کند. حوزه رنگ نیز از این قاعده استثناء نیست به گونه ای که این مجموعه ضمن استفاده از بهترین نوع رنگ، ضخامت لایه های رنگی را به طور کامل رعایت کرده است.

ضخامت رنگ خودرو در محصولات سایپا به صورت روزانه و مستمر در هر شیفت کنترل می شود و گزارش ها، به صورت مستند وجود دارد. از این رو تمام اقدام های که در این خصوص انجام می شود بر اساس اصول و قواعدی است که تمام خودروسازان جهانی دنبال می‌کنند.

با توجه به اطمینان از وضعیت رنگ محصولات سایپا، این مهم (رنگ خودروها) در محصولات سایپا بین ۳ تا ۵ سال گارانتی دارد، لذا تمام مشتریان این مجموعه می توانند به رنگ خودروهای خود اطمینان کامل داشته باشند.

تاکید می‌شود ضخامت قابل قبول رنگ خودروها مطابق با استانداردهای روز دنیا بین ۸۰ تا ۱۴۰ میکرون است که این ضخامت از بخش های رنگ ED، آستر، رویه و کلر تشکیل شده است، از آنجا که گروه خودروسازی سایپا در این حوزه سرمایه گذاری مناسبی انجام داده است، در تمام محصولات ضخامت رنگ بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میکرون است.

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن، ضخامت لایه‌های رنگ محصولات گروه خودروسازی سایپا، زیر سوال رفته است. توضیحات یاد شده گواه آن است که ادعاها نسبت به پایین بودن ضخامت رنگ محصولات سایپا به هیچ عنوان صحت ندارد.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "میزان ضخامت استاندارد رنگ خودرو در سایپا"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مجتبی
مهمان

سلام خودروما سایناsتحویل ۲۵اسفند ۱۴۰۱بود ضخامت رنگش ۷۰و با چندین عیب فاحش تحویل گرفتم.
قفل دربش خراب بود ماشین کند و لشی هست و هر امکانات که بخواهی جزو آپشن محسوب می شد و باید به نمایندگی پول بدی تا نصب کنند.

محمد موسوی
مهمان

بی کیفیت ترین رنگ رو ساینا هست با یه باد شدید هم برخورد کنه رنگش می ریزه
بجای عین الاسد شرکت سایپا رو باید با موشک میزدن به خدا ارزشش بالاتر بود

محمد
مهمان

مثل ایربک که میگفتم از یه زاویه خاص باید برخورد کنه تا عمل کنه

علی
مهمان

همه چیز که کلفتش خوب نیست دوست عزیز ، رنگ خرچه نازکتر بهتر ، رنگ ایتالیایی درجه یک که روی فراری (زرد و قرمز ) زده میشه ۵۰ میکرون ضخامتش هست !

مهدی کریمی
مهمان

کمترین ضخامت رو خودرو های سایپا دارن.مخصوصا تیبا،ساینا