سیستم آموزش فنی آنلاین در سایپا یدک

پنج شنبه 22 اسفند 98 ساعت 13:37
سیستم آموزش فنی آنلاین در سایپا یدک

نخستین سیستم آموزش فنی خودرو به طور آنلاین در گروه خودروسازی سایپا راه‌اندازی و دوره‌های آموزشی تعمیرکاران و کارشناسان فنی شرکت سایپا یدک به صورت آنلاین و غیرحضوری در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.

در ادامه اقدامات شرکت خودروسازی سایپا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم تجمع افراد جهت آموزش حضوری، شرکت سایپا یدک اقدام به برگزاری دوره آموزشی ویژه محصولات شرکت سایپا برای تعمیرکاران و کارشناسان فنی شبکه نمایندگی‌ها به طور آنلاین کرده است.

از دیگر نتایج راه اندازی این سیستم، ارتقا کیفیت و اثربخشی دوره‌ها و کاهش هزینه‌های آموزش نمایندگی‌هاست

در اولین کلاس‌های برگزار شده در این دوره آموزش آنلاین، عیب یابی سیستم الکترونیکی خودروهای ایکس ۱۰۰، ایکس ۲۰۰، کوئیک و ساینا آموزش داده شد.

مطالب این کلاس‌های آموزشی به مدت ۲ ساعت و نیم، با کیفیت بسیار بالا (Full HD) و به صورت همزمان برای تمامی نمایندگی‌های مجاز سطح کشور و امدادگران شرکت امداد خودرو سایپا ارائه شد. 

با اجرای این شیوه آموزشی که با حضور حدود ۵۰۰ کاربر به طور آنلاین برگزارشد، تعمیرکاران و کارشناسان فنی ضمن آموزش موارد فوق، سؤالات خود را مطرح کردند. این دوره آموزشی با سه دوربین و کیفیت بالا ضبط و پس از پایان دوره در سایت شرکت سایپا یدک جهت ارتقاء شبکه نمایندگی‌ها بارگذاری خواهد شد.

سایپانیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar