میزان تولیدات سایپا در بهمن ماه

چهارشنبه 7 اسفند 98 ساعت 13:19
میزان تولیدات سایپا در بهمن ماه

سامانه کدال جدیدترین آمار تولیدات سایپا در ماه بهمن را منتشر کرده است.

طبق آمار منتشر شده سایپا در ماه بهمن مجموعاً ۲۹۹۴۸ دستگاه خودرو تولید کرده است. مبلغی که از فروش این خودروها نصیب سایپا شده رقم ۹,۳۹۷,۲۲۲میلیون ریال اعلام شده است. لازم به ذکر است که میزان تولیدات سایپا در ماه دی ۳۸۲۰۳ دستگاه بود بنابراین می‌توان گفت میزان تولیدات این خودروساز کمتر از ماه پیش بود.

سایپا در ماه بهمن تمام توان خود را روی تولید پراید و تیبا که گذاشته این دو خودرو جزو پرتیراژترین محصولات این خودروساز هستند. میزان تولیدات پراید رقم ۱۵۷۴۳۷ دستگاه اعلام شده این در حالی است که در ماه دی رقم آن ۱۸۹۳۷ دستگاه بود. در خصوص تیبا هم ۱۳۸۹۹۸ دستگاه از این خودرو تولید شده که نسبت به ماه قبل بازهم کاهش داشته است. در دی ماه شمار ۱۸۰۶۶ دستگاه از خودروی تیبا به تولید رسید.

یکی از دلایل کاهش تولید سایپا مربوط به دیگر خودروها هم می‌شود چون که در دی‌ماه تعدادی آریو و چانگان هم به تولید رسید اما در ماه بهمن میزان تولیدات این دو خودرو صفر اعلام شده است. لازم به ذکر است که از ابتدای سال تا پایان ماه بهمن ۳۳۹۶۸۳ دستگاه خودرو توسط سایپا به تولید رسید و مبلغ کلی ۱۲۹,۲۸۶,۲۸۰میلیون ریال هم از طریق فروش محصولات نصیب سایپا شد.

گسترش نیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar