هفته آینده چانگان CS35 پلاس در بورس کالا / دی ۱۴۰۱

بروزرسانی در: چهارشنبه 5 بهمن 01 ساعت 15:30
هفته آینده چانگان CS35 پلاس در بورس کالا / دی 1401

تیموری مدیرعامل سایپا دیروز طی مصاحبه ای اعلام کرد که هفته آینده در دی ماه ۱۴۰۱ خودروی چانگان CS35 پلاس در بورس کالا عرضه خواهد شد. آنطورکه تیموری گفته، به نظر می رسد که اولین خودروی وارداتی مربوط به این خودروساز دولتی خواهد بود و خودروی چانگان CS35 پلاس در بورس کالا عرضه می شود.

بیشتر بخوانید : 

قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا مشخص شد

بررسی چانگان CS35 پلاس

این خودرو در بازارهای جهانی با دو نسخه عرضه شده است که یکی با موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۲۸ اسب بخار و ۱۶۱ نیوتن متر گشتاوری با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک/۵ سرعته دنده‌ای می باشد و دیگری با پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو ۱۵۸ اسب بخاری و ۲۶۰ نیوتن متری با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه است که با توجه به خبر اخیر مبنی بر عرضه این خودرو در بورس کالا متوجه میشویم خوشبختانه سایپا پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو را برای واردات انتخاب کرده است.

چانگان CS35 پلاس دارای آپشنهای امنیتی مختلفی از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد و البته مشخص نیست خودروی وارداتی سایپا کدام یک از آپشنها را داشته باشد.

ایربگهای جانبی و جلو ، صندلی کودک ISOFIX، سیستم ترمز ضد قفل، کنترل پایداری الکترونیکی، کمک به حرکت در سربالایی، کنترل سرازیری، مانیتورینگ نقطه نقطه کور (سمت راست) و قفل درب خودکار با سنجش سرعت. انواع Hype و Luxe دارای ویژگی‌های ایمنی اضافی مانند کیسه هوای پرده‌ای جانبی، دوربین دید ۳۶۰، هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار .

قیمت چانگان CS35 پلاس در چین از تنها ۶۹,۹۰۰ یوآن معادل ۱۰,۳۵۰ دلار آغاز شده و در بالاترین نسخه به ۱۰۹,۹۰۰ یوآن معادل ۱۶,۲۷۰ دلار می‌رسد. همچنین به احتمال زیاد، پس از زمان کوتاهی، خودروی چانگان UNI-T نیز توسط سایپا به بازار ایران عرضه خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar