افت ۲۲ میلیونی قیمت خودروهای داخلی

دوشنبه 20 خرداد 98 ساعت 14:21
افت 22 میلیونی قیمت خودروهای داخلی

در ماه‌های اخیر با افزایش قیمت‌ انواع خودروها کسی تمایل به فروش خودرو نداشت ولی امروز روند کاهشی قیمت‌ها عاملی شده تا فروشنده در بازار باشد اما خبری از مشتری نیست.

بازار امروز خرید و فروش خودرو نسبت به هفته پیش همچنان با روند کاهشی قیمت‌ها مواجه است. البته یکی از مؤثرترین علت‌های این کاهش قیمت‌ها را باید رکود معاملات در بازار دانست چون که به عقیده فروشندگان خودرو کمتر مشتری در بازار دیده می‌شود و همه به امید کاهش قیمت دست از خرید کشیده‌اند.

نکته جالب اینجاست که تا ماه‌های اخیر با افزایش قیمت‌ انواع خودروها کسی تمایل به فروش خودرو نداشت ولی امروز روند کاهشی قیمت‌ها عاملی شده تا فروشنده در بازار باشد ولی خبری از مشتری نیست. فروشندگان خودرو عقیده دارند همچنان عرضه خودرو توسط گروه‌های خودروساز به کندی انجام می‌شود ولی بسته شدن سایت‌های فروش خودرو و آگهی‌های غیر منطقی در فضای مجازی موجب شده تا نرخ‌های خلاف واقع خودرو در بازار عنوان نشود.

یکی از فروشندگان خودرو در همین ارتباط می‌گوید: بازار در شوک کاهش قیمت‌ها و کسی به روشنی علت این موضوع را نمی‌داند البته افزایش قیمت‌ها هم به طور غیر منطقی بود و همه به دنبال چرایی این نابسامانی بازار بودند.

وی با ذکر اینکه برخی برای سود بیشتر چندین خودرو خریداری کرده و امروز نمی‌دانند باید چگونه آنها را بفروشند، افزود: اگر شوک جدیدی به بازار خودرو وارد نشود با روند کاهشی قیمت‌ها بازار خودرو به سمت ثابت و رونق معاملات پیش خواهد رفت.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "افت ۲۲ میلیونی قیمت خودروهای داخلی"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
حسین کوچکی
مهمان

با توجه به تمایل انگلستان و امارات برای معامله با ایران و عدم توانایی آمریکا برای تحریم های بیشتر ( چون تحریمی نمانده است که انجام نداده) شوک اصلی و کاهش قیمت واقعی از اواخر شهریور شروع میشود و در بهمن به اوج خود می‌رسد . حتما خودروهای داخلی تا ۱۰ میلیون دیگر پایین می آید.

محمد
مهمان

تازه ملت دارن یاد میگیرن چطور برخورد کنن