علت افزایش قیمت خودرو را در آینده اعلام می‌کنم

دوشنبه 21 بهمن 98 ساعت 13:34
علت افزایش قیمت خودرو را در آینده اعلام می‌کنم

رحمانی گفت: امشب در برنامه تلویزیونی دلیل افزایش قیمت خودرو در هفته‌های گذشته را اعلام می‌کنم.

رضا رحمانی وزیر صمت در امضا تفاهم نامه تولید کک اسفنجی و سوزنی در پالایشگاه‌های بندرعباس و امام خمینی (ره) شازند برگزار شد، گفت: امروز افتخار می‌کنم که شاهد به ثمر نشستن منویات رهبری در زمینه تحقق شعار سال هستیم که یک جلوه ویژه در رونق تولید است.

او ادامه داد: ما امسال در حوزه صعنت بر اساس برنامه‌های اول سال که تدوین شد و به تأیید رئیس ‌جمهور هم رسیده بر پایه رونق تولید انجام دادیم که بسیار گسترده است، اما به مناسبت شعار سال ۷ محور را اعلام کردیم که یکی از این محور‌ها توسعه ساخت داخل بوده که ما از آن به عنوان نهضت ساخت داخل یاد می‌کنیم.

رحمانی افزود: ما باید رونق تولید را محقق کنیم به طوری که  امسال تولید موجود را حفظ کنیم و اولویت ما است به صورتی که امسال خوشبختانه تولید ما در بخش صنایع معدنی افزایش داشته‌ایم.

رحمانی وزیر صمت در امضا تفاهم نامه تولید کک اسفنجی و سوزنی در پالایشگاه‌های بندرعباس و امام خمینی شازند در جمع خبرنگاران در مورد افزایش قیمت خودرو به ویژه پراید گفت: امشب در مصاحبه تلویزیونی به افزایش ناگهانی قیمت خودرو پاسخ می‌دهم.

باشگاه خبرنگاران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "علت افزایش قیمت خودرو را در آینده اعلام می‌کنم"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مجید
مهمان

اقارحمانی امشب ببینیم چه تخیلاتی سرهم میکنه مثل پارسال حاشیه بازار که قشنگ خودرو چهل تومن کارخانه شد هشت تومن کارخانه و۱۴۰بازار مرد میخاد اینجور قیمتارو تویکسال دگرگون کونه اونم فقط فقط رحمانی خجالتم نمیکشه