فروش کارتکسی خودرو ۱۰ درصد گرانتر از بازار است

یکشنبه 31 فروردین 99 ساعت 14:26
فروش کارتکسی خودرو 10 درصد گرانتر از بازار است

علی رغم رکود بازار خرید و فروش خودرو هفته پیش فروش کارتکسی خودرو توسط خودروسازان آغاز شده است اما نکته اینجاست قیمت‌های عرضه شده در این فروش‌ها ۱۰ درصد بیشتر از بازار است.

فعالیت بازار خرید و فروش خودرو از امروز به طور رسمی آغاز شده است و بر همین اساس نمایشگاه‌های فروش خودرو مشغول شروع معاملات هستند. براساس اعلام فروشندگان خودرو هنوز خریداری در بازار نیست و معاملات راکد است اما به نظر می‌رسد طی هفته‌های گذشته تا ثباث قیمت‌ها رونق به بازار خودرو بازگردد.

اما علی رغم رکود بازار خرید و فروش خودرو هفته گذشته فروش کارتکسی خودرو توسط خودروسازان آغاز شده است اما نکته اینجاست قیمت‌های عرضه شده در این فروش‌ها ۱۰ درصد بیشتر از بازار است.

به عقیده فعالان بازار این فروشهای کارتکسی بر التهابات بازار اضافه کرده و همین امر رشد قیمت‌ها در بازار را به وجود خواهد آورد.

هم اکنون  در فروش‌های کارتکسی پژو پارس سفید ۱۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، دنا پلاس سفید ۱۸۰ میلیون تومان،  پژو ۲۰۶ تیپ ۵ سفید با قیمت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود این در حالی است که قیمت این خودروها در بازار ۱۰ درصد ارزان‌تر است.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar