قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار / ۲۳ تیر ۱۴۰۱

پنج شنبه 23 تیر 01 ساعت 15:41
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار / 23 تیر 1401

بلاتکلیفی آیین نامه واردات خودرو، معاملات را در بازار خودرو در حالت انتظار قرار داده است. بازار امروز خرید و فروش خودرو ۲۳ تیر ۱۴۰۱ نسبت به هفته گذشته با تغییراتی در قیمت انواع خودروهای داخلی همراه بوده است.

البته همچنان در بازار خرید و فروش زیادی انجام نمی شود و همه در حالت انتظار قرار دارند. فعلا هیچ خبری از تأیید آیین نامه واردات خودرو مطرح نیست.

در این شرایط فروشندگان بیشتر ترجیح می دهند خودرو را نگه داشته تا تکلیف بازار مشخص شود، آن دسته از مشتریانی که خواستار خرید خودرو هستند نیز باید با چانه زنی بسیار خودروی دلخواه خود را آن هم با قیمت مناسب خریداری کنند البته این در شرایطی است که فروشنده حاضر به معامله باشد.

در بازار امروز سمند ال ایکس با قیمت ۳۰۹ میلیون تومان، سمند ای اف سون با قیمت ۳۵۶ میلیون تومان، دنا پلاس ۴۴۷ میلیون تومان و دنا پلاس توربو اتوماتیک ۵۰۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه بر این پژو پارس با قیمت ۳۱۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۴۰۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۲۹۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ مدل ۹۹ تیپ پنج ۳۵۱ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

طبق گفته برخی منابع، دو محصول هایما شرکت ایران خودرو بزودی افزایش قیمت شدیدی خواهند داشت و به همین دلیل در بازار، قیمت این خودروها در حال افزایش است. در حال حاضر هایما اس۷ در مرز ۱ میلیارد تومان و هایما اس۵ بین ۸۱۰ تا ۸۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

در محصولات سایپا نیز پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان، تیبا با قیمت ۱۹۸ میلیون تومان، تیبا دو با قیمت ۲۰۶ میلیون تومان ساینا با قیمت ۲۱۱ میلیون تومان، کوئیک دنده ای ۲۱۱ میلیون تومان و شاهین با قیمت ۳۶۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar