اسنپ و تپسی در پی افزایش قیمت هستند

یکشنبه 18 فروردین 98 ساعت 11:39
اسنپ و تپسی در پی افزایش قیمت هستند

بالا رفتن قیمت خدمات اپلیکیشن‌های حوزه حمل و نقل عمومی برای چندمین بار واکنش کاربران فضای مجازی را درپی داشت.

در روزهای پایانی سال ۹۷ کاربران تاکسی‌های اینترنتی از جمله اسنپ و تپسی به علت ترافیک زیاد با افزایش چشم گیر قیمت خدمات رو به رو شدند ولی این روند هم در روزهای تعصیل نوروز ۹۸ هم ادامه داشت و کاربران فضای مجازی هم به این اتفاق باز هم واکنش نشان دادند. البته این اتفاق رضایت رانندگان را به دنبال داشته است و پیش از این گفته بودند که قیمت‌های پایین جابه جایی دیگر به صرفه نیست.

مهدی کاربر توییتر در واکنش به تفاوت قیمت اسنپ و تپسی نوشت: «تپسی مسیری که قبل عید ۲۳ تومن می‌رفتیم رو ۳۰۵۰۰ زد کنسل کردیم و با اسنپ رفتیم ۲۴ تومن.»

محمدرضا در واکنش به افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی در توییتی نوشت: «اسنپ و تپسی ریز ریز قیمت‌ها رو بالا بردن ترافیک هم نیست مسیر ۹ تا ۱۱ هزار تومنی شده تو اسنپ ۱۶۵۰۰ و توی تپسی ۱۹۰۰۰ الوپیک هم ۱۳۵۰۰ بود. الان دوستان میان میگند قیمتا براساس ترافیک هوشمند انتخاب میشه»

پرستو یکی از کاربران توییتر هم در واکنش به تفاوت قیمت اسنپ در شهرهای دیگر نوشت: «تو اردبیل سوار اسنپ شدم، ۱۵۰۰ تومن! کلاً گرون ترین قیمت اسنپ ۲ تومن ایناس بعد ما بیچاره‌ها تو تهران برا همون مقدار مسیر، ۱۵ هزار تومن باید بدیم»

علی کاربر توییتر نوشت: «قبل از عید اسنپ می‌گرفتم از خونه تا مترو ۵۵۰۰ تومن امروز صبح اومدم بگیرم شده ۹ تومن خیلی شیک و مجلسی»

این در حالی است که تا زمان تنظیم این گزارش، قیمت خدمات اسنپ و تپسی کاهش یافته و به نرخ‌های گذشته بازگشته است همچنین روند محاسبه قیمت‌ها هم طی هفته دائماً تغییر می‌کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar