اعلام مشخصات فنی هاوال H2 از سوی بهمن موتور + بروشور

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
اعلام مشخصات فنی هاوال H2 از سوی بهمن موتور + بروشور

شرکت بهمن موتور که سال پیش در نمایشگاه خودروی تهران، از شاسی بلند کوچک هاوال H2 رونمایی کرده بود، روز گذشته بروشور رسمی این خودرو را منتشر کرد.

این خودرو که قرار است به صورت CKD در خط تولید بهمن موتور مونتاژ شود، در واقع کوچک‌ترین مدل بزرگ‌ترین شاسی بلند ساز کشور چین محسوب می‌شود و با ظاهر جذاب، کابین جادار و قیمت مناسبی که دارد، انتظار می‌رود فروش خوبی در بازار کشورمان داشته باشد.

در حال حاضر، هاوال H2 پرفروش‌ترین کراس آور کامپکت بازار چین می‌باشد. در سال ۲۰۱۷، روی هم رفته شرکت هاوال بیش از ۲۳۲ هزار دستگاه از این خودرو در سراسر جهان فروخته که همین، آن را جزو ۵ شاسی بلند کوچک پرفروش دنیا قرار داده است.

پیشرانه

مطابق با بیانیه رسمی بهمن موتور، هاوال H2 از یک موتور توربو ۱.۵ لیتری با ۱۴۰ اسب بخار نیرو و ۲۰۲ نیوتن متر گشتاور بهره خواهد برد که به یک گیربکس شش دنده اتومات تیپ ترونیک متصل می‌شود و خروجی‌های خود را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. این خودرو با داشتن ابعادی معادل ۴۳۳۵ میلی متر طول، ۱۸۱۴ میلی متر عرض و ۱۶۹۵ میلی متر ارتفاع و طراحی بدنه‌ای زیبا و شیک، قطعاً نظر خیلی‌ها را با توجه به قیمت زیر ۱۰۰ میلیونی که گفته می شود خواهد داشت به خود جلب خواهد کرد.

کابین

هاوال H2 اگر چه یک کراس آور کامپکت محسوب می‌شود، ولی طراحی جادار کابین آن به راحتی می‌تواند ۵ سرنشین بالغ را داخل خود جای داده و فضای سر و پای خوبی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم، کیفیت ساخت کابین در مقایسه با رقبای این خودرو خیلی خوب نیست و به نوعی می‌توان گفت، هاوال در این بخش کم کاری کرده است.

امکانات و تجهیزات

با خرید این خودروی چینی، از امکاناتی مانند سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سان روف، سیستم تهویه مطبوع اتومات دو منطقه‌ای، روکش چرم صندلی‌ها، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در شش جهت، فرمان چرمی، چراغ‌های جلو اتومات، چراغ‌های LED روز روشن، مه شکن جلو و عقب، برف پاک کن اتومات، سنسور دنده عقب، یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، شش ایربگ جلو، جانبی و پرده‌ای و بسیاری موارد دیگر بهره مند خواهید شد.

فضای بار

۳۰۰ لیتر ظرفیت صندوق عقب هاوال H2 در مقایسه با رقبای خود بسیار کم است و همین یکی از معایب بزرگ آن محسوب می‌شود. محفظه‌های نگهداری وسایل داخل خودرو خوب است و جا بطری‌هایی در تمامی درب‌ها و دو جالیوانی در جلو و دو جالیوانی دیگر در عقب، نیازهای شما را برطرف خواهند کرد.

مصرف سوخت آن چگونه است؟

هاوال H2 خودرویی نسبتاً تشنه است. هاوال می‌گوید در چرخه ترکیبی، این خودرو به صورت میانگین ۹ لیتر به ازای هر صد کیلومتر بنزین مصرف می‌کند.

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟ در سگمنت شاسی بلندهای کوچک بازار، به نظر شما هاوال H2 آیا حرفی برای گفتن خواهد داشت؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

34 دیدگاه ها برای "اعلام مشخصات فنی هاوال H2 از سوی بهمن موتور + بروشور"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمد
مهمان
این نظر شخصی من است امیدوارم اگر این ماشین رو خریدید ازش لذت ببرید سلام خسته نباشید بابت کانال بسیار خوبتون در مورد این ماشین باید بگم بدنه ضعیفش باعث کمبود امنیت داخل این ماشین میشه دوم اینکه خارج بالای این ماشین های چینی قرار داره مخصوصا این ماشین که تازه به بازار اومده سوم فضای بار بسیار کم در صندوق که است که برای کسانی که سفر میروند دچار مشکل می شوند چهارم مصرف سوخت این ماشین است که خوب در رده خودش زیاده و به خاطر کیفیت پایین کابین دچار سر و صدا افتادن داخل اتاق میشه ۱۴۰… بیشتر
محمود
مهمان

طراحی نسبتا زیبایی دارد. ولی در شرایط فعلی بین خودروهای شاسی چینی در بازار و آنهاییکه در راه هستند جکs5 یه سرو گردن بالاتره ۲۰۰۰توربو ۱۷۸ اسب طراحی خوب و قیمت مناسب نسبت به خیلیهای دیگه.

mohamad
مهمان

همشون آشغالن میخوای ۱۲۰ پول بدی برو سراع ۲۰۰۸ یا کپچر

فرشاد
مهمان

ظاهرا خودروی قشنگیه کاش قیمتشم خوب باشه و منصفانه

علی
مهمان

ماشین قشنگیه وامکانات لازم خوبی دار اگه قیمته ۸۰تا۹۰بیاد تقریبا بی رقیب میشه

متین
مهمان

امکاناتش که خوبه ببینیم موتور چطوره و گارانتی چطور خدمات میده قیمتش هم اگر زیر ۱۰۰تومن باشه خوبه

داریوش رحیمیان
مهمان

ای کاش همه چیز ظاهر بود ! چقدر بدبختیم که دنبال اینیم ماشینای بنجل بزک شده ی چینو بخریم !

علی
مهمان

خیلی اشغاله .چینی نخرید که اول بدبختیه . نخرید که این اقایون سپاهی نرن بیارن .

محمد
مهمان

کیفیت داخلش و داشبوردش اصلا خوب نیس متاسفانه. نمیدونم چرا چین واسه داخل ماشیناشو داشبورداشون کیفیت پایین استفاده میکنن. بدجور میزنه تو ذوق ادم. به ضرر خودشونه اول از همه این قضیه

داریوش
مهمان

خب. با این شرایط بهتر نیست آدم عاقل چانگان یا لیفان x50 یا x33 بخره؟ آخه موتور توربو بعد مصرفش صدی ۹ ؟ تازه قدرتش ۱۴۰ ؟ آیا این نشانه فن آوری ۱۵ سال پیش نیست؟

محسن
مهمان

سلام . خسته نباشید شرکت بهمن چینهای خوبی رومثل B50 به بازار ایران اورده . فکر کنم ایران چینی هم بهتر از B50 باشه وقت باید روی قیمت گذاری خیلی فکر کنن. چون شرکت کرمان موتور یکی از رقیبهای اصلی این شرکت می باشد