افزایش رضایت متقاضیان از خدمات ایساکو

شنبه 1 دی 97 ساعت 12:54
افزایش رضایت متقاضیان از خدمات ایساکو

بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پایان آبان ماه سال جاری، امتیاز شاخص رضایت متقاضیان ایران ‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد ۷۵۳ رسید.

معاون خدمات پس از فروش گروه ایساکو با اعلام این مطلب گفت: طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از متقاضیان، خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو، از پاییز سال پیش تا کنون توانسته به طور صعودی امتیاز خود را در حوزه خدمات ارتقا دهد و از امتیاز ۷۴۷ در آبان سال ۹۶ به امتیاز ۷۵۳ در  آبان ‌ماه سال جاری ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی متقاضیان و رضایت از خدمات را بهبود بخشد.

شهریار سلطانی ادامه داد: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به طور ماهیانه در شاخص رضایت متقاضیان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات متقاضیان به عنوان یک شاخص مهم در مورد کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین پارامترهایی که بهبود آن‌ها در طول ماه‌های مهر و آبان سال ۹۷، موجب افزایش رضایت متقاضیان شده، شامل بهبود کیفیت تعمیرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به متقاضیان در مورد کارهای انجام شده و قطعات تعویضی هنگام ترخیص خودرو) و تامین به موقع قطعات توسط نمایندگی‌ها بوده است.

سلطانی همچنین گفت: بهبود فرآیند طرح پیگیری متقاضیان، پیاده‌ سازی استانداردهای رفتاری و کلامی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی CSI برای مدیران نمایندگی‌ها، برگزاری دوره‌های عارضه ‌یابی با رویکرد جدید در نمایندگی‌ها و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی متقاضیان بوده است.

وی در پایان گفت: جلب رضایت کامل مشتریان و دست یافتن به بالاترین امتیاز در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو در سراسر کشور، امری دشوار است اما امیدواریم با برنامه‌های در دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar