ایران خودرو باید به تعهداتی که به مردم داده است عمل کند

چهارشنبه 17 مهر 98 ساعت 13:04
ایران خودرو باید به تعهداتی که به مردم داده است عمل کند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه ایران خودرو باید هرچه زودتر به تعهداتی که به مردم داده است، عمل کند گفت: با توجه به اراده امروز این کارخانه و طرح‌هایی که دارد، می‌تواند از مشکلاتی که حاصل سوء مدیریت‌های قبلی است عبور کند، ولی در این مسیر همه بخش‌ها باید کمک کنند تا بتوانیم خودروهایی رقابتی در صنعت داخل تولید کنیم.

سید احسن علوی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون عمران از ایران خودرو، بیان کرد: گروهی از کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از خط تولید گروه ایران خودرو بازدیدی به عمل آوردند. این شرکت امروز با مشکلاتی مواجه است و کمیسیون عمران به عنوان یک کمیسیون اصلی که با صنعت در ارتباط است در جریان این مشکلات قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: ایران خودرو امروز نزدیک به ۶۰ هزار نیرو و بیش از ۵۰۰ هزار نفر قطعه ساز دارد. در این بازدید گزارش‌هایی ارائه شد؛ امیدواریم مدیر عامل جدید هرچه زودتر به مطالبات مردم رسیدگی کند و خودروهای مردم را تحویل دهد.

نماینده مردم سنندج در مجلس تصریح کرد: بازدیدی از محصولات جدید این کارخانه داشتیم که دارای کیفیت خوبی بود و قرار است کم کم به بازار عرضه شود. این کارخانه امروز نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهکار است. با توجه به اراده امروز این کارخانه و طرح‌هایی که دارد، می‌تواند از مشکلاتی که حاصل سوء مدیریت‌های قبلی است عبور کند ولی در این مسیر همه بخش‌ها باید کمک کنند تا بتوانیم خودروهایی رقابتی در صنعت داخل تولید کنیم.

وی افزود: در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های این شرکت برای ارتقای سطح کیفیت خودروها و رقابت پذیری آنان ارائه شد و بر  این موضوع تاکید شد که باید به سمت تولید خودروهای رقابت پذیر حرکت کرد. مجلس و دولت هم باید در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند تا این مسیر در طی برنامه مشخص طی شود.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز در حوادث جاده‌ای خودروهای داخلی نقش دارند که مسئولان کارخانه اذعان داشتند که تمام تلاش خود را برای ساخت خودروهایی مطابق با استانداردهای بین المللی می‌کنند. در مورد خدمات پس از فروش و رقابت در صنعت خودروسازی داخلی هم بحث‌هایی انجام شد. باید به سمتی پیش برویم که خودروهایی رقابت پذیر با خودروهای خارجی بسازیم.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar